ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز ۱۰ اکنون روی ۲۵ الی ۲۷ میلیون کامپیوتر شخصی نصب شده است

هفته گذشته و در تاریخ ۲۹ جولای، مایکروسافت آن کلید قرمز رنگ و نمادین خود را فشرد و بر همین اساس، میلیون ها کاربر در سراسر جهان قادر گشتند به ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشند. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

هفته گذشته و در تاریخ ۲۹ جولای، مایکروسافت آن کلید قرمز رنگ و نمادین خود را فشرد و بر همین اساس، میلیون ها کاربر در سراسر جهان قادر گشتند به ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشند. در همان روز، اینترنت پرترافیک ترین روز تاریخ خود را پشت سر گذاشت و از طرفی، مایکروسافت خود عنوان نمود که پس از گذشت ۲۴ ساعت، ویندوز ۱۰ روی ۱۴ میلیون کامپیوتر نصب شده است.

حال اما منابع مختلف خبر می دهند که پس از گذشت بیش از یک هفته، این تعداد از ۲۵ میلیون نیز بیشتر شده و گمانه زنی می شود که ویندوز ۱۰ اکنون نهایتا روی ۲۷ میلیون کامپیوتر شخصی نصب شده باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت با ارائه ویندوز ۱۰ قادر گشته تا رکوردهای بسیار جالبی را برای خود به ثبت برساند. برای مثال در روز اول، به ازای هر ثانیه، ویندوز ۱۰ بر روی ۱۵۰۰ دستگاه نصب گشته است. حال اما در هفته ی جاری حدودا ۱۰ میلیون نفر دیگه تصمیم گرفته اند (یا نوبت به آنها رسیده) تا ویندوز جدید را دریافت کنند که همین امر نشان از محبوبیت بالای پلتفرم جدید ارائه گشته و از سوی مایکروسافت دارد.

استقبال از نسخه دهم ویندوز فراتر از انتظار بوده و البته این موضوع را باید اندکی هم ربط داد به رایگان بودنش. نسخه های هفتم و هشتم از سیستم عامل توسعه یافته از سوی مایکروسافت نیز قادر بوده اند تا بازخورد خوبی داشته باشند اما هیچگاه چنین تقاضایی برایشان وجود نداشت.

بر اساس همین خبر می تواند به خرد و دانایی بالای ساتیا نادلا پی برد؛ شخصی که با رایگان اعلام کردن بروز رسانی ویندوز ۱۰ برای یک سال، قادر گشته اینچنین کاربران را به سوی آن جذب کند. اکنون باید منتظر عکس العمل توسعه دهندگان به کاربران زیاد ویندوز ۱۰ باشیم؛ به نظر می رسد این افراد دیگر بهانه ای برای توسعه ندادن اپلیکیشن ها برای پلتفرم یاد شده نداشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (66 مورد)
  • reza
    reza | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    سلام من وقتی ویندوز رو نصب کردم وارد برنامه های جدید موزیک و ویدیو و فوتو میشد ولی الان وارد نمیشه تو رو خدا بگین چکار کنم؟

  • وحید
    وحید | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    تا اونجا که تجربه من میگه، سیستم عامل ها رو باید از روی تعداد اپلیکیشن هاش انتخاب کرد و فعلا ویندوز روی (pc) بشترین اپلیکیشن رو داره و کاربر میتونه به راحتی هر اپلیکیشنی که بخواد رو روش نصب کنه.
    پس این بحث برای عموم مردم فکر نمیکنم جالب باشه.
    مردم دوست دارن نرم افزاری روکه میخوان رو سیستم عاملشون نصب بشه فقط همین.

    درضمن osx یا همون سیستم عامل اپل، بر پایه unix نوشته شده که لینوکس هم بر همین اساس ساخته شده.

  • Ebrahim_Ghassabi
    Ebrahim_Ghassabi | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    سلام.
    من لپ تاپم
    ویندوز 7
    رم 2
    هارد 80
    گرافیک آنبرد
    دل وسترو 1400
    .
    می تونم ویندوز 10 داشته باشم.
    تکلیف برنامه های قدیمی و درایورها چی میشه.
    چه طوری ویندوز 10 داشته باشم. از کجا.
    ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی