ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون، آیپد پرو و اپل TV در هجدهم شهریور ماه معرفی می شوند

منابع مختلف خبر می دهند که اپل تصمیم دارد رویداد بزرگ خود برای معرفی سودآورترین محصولش را در نهم سپتامبر برابر با هجدهم شهریور ماه برگزار کند. هنوز البته این تاریخ رسمی نشده اما می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

منابع مختلف خبر می دهند که اپل تصمیم دارد رویداد بزرگ خود برای معرفی سودآورترین محصولش را در نهم سپتامبر برابر با هجدهم شهریور ماه برگزار کند. هنوز البته این تاریخ رسمی نشده اما می توان انتظار داشت که تا چند روز آینده، با ارزش ترین برند جهان، دعوت نامه های رویداد مرتبط با پرده برداری از آیفون جدید را برای اهالی رسانه ارسال نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در خصوص آیفون های جدید شایعات بسیاری شنیده ایم و آنها را نیز برایتان نقل کرده ایم؛ شایعاتی که با وجود عدم تغییر ظاهر دستگاه، باز هم وجود داشته اند. برای مثال اکنون می دانیم که هر دو آیفون بعدی اندکی ضخیم تر از نمونه ی پیشین به نام ۶ و ۶ پلاس خواهند بود و گفته می شود دلیل این موضوع نیز، افزوده شدن تکنولوژی فورس تاچ به نمایشگر تلفن های همراه مورد نظر است.

در رویداد هجدهم شهریور ماه اما می توان انتظار معرفی نسل بعدی آیپدها و البته یک اپل تی وی را نیز داشت چرا که مدت هاست شایعه توسعه یک Apple TV جدید دست به دست در فضای مجازی می چرخد و گفته می شود شرکت ساکن کوپرتینو این محصول را با تغییرات ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری جدیدی روانه بازار خواهد کرد.

به سراغ آیپد برویم؛ تبلت اپل، به خودی خود دیگر هیجان زیادی نمی آفریند و چندان هم قادر نیست ذهن کاربران را درگیر خود نماید چرا که اصولا افرادی که یک بار پیشتر تبلت تهیه کرده اند، معمولا نیازی به بروز رسانی اش نمی بینند. اپل نیز این موضوع را درک کرده و امسال تصمیم دارد تا با راهکاری دیگر در آستین خود، از این محصول کسب درآمد کند؛ راهکار اما «آیپد پرو» نام دارد.

محصولی که گفته می شود ۱۲ اینچ خواهد بود و بر خلاف باورهای سرسختانه ی استیو جابز مبنی بر بی استفاده بودن قلم های هوشمند (استایلوس)، از چنین بخشی برخوردار است.

روز گذشته برایتان گزارش کردیم که اپل در سال های اخیر سخت در حال توسعه ی یک قلم استایلوس متفاوت از آنچه پیشتر دیده ایم بوده و می خواهد قلمی کاراتر از نمونه های پیشین توسعه یافته توسط سایر کمپانی ها را به دست کاربران برساند. اگر تاریخ مراسم درست باشد، یک ماه تا رسیدن به آن باقی مانده. بیایید ببینیم اپل چه خواهد کرد؛ همانند WWDC رویدادی کاملا سرد را برگزار می کند یا این بار می تواند کاربران را به وجد آورد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    الان تو .... دیجیاتو عروسیه.

  • محمد
    محمد | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    اهالی فن سامی بیایند وسط. الان من منتظرم این ایپد بیاد و اگه قلم داشته باشه بگم کپی از نوت. بالاخره باید ما سامی ها یروزی طعم گفتن کلمه ی کپی رو بچشیم.

  • arshia
    arshia | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    امید وارم حرفای جدید بشنوییم...

مطالب پیشنهادی