ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انجمن گیمرهای ایسوس مادربردهای سری Maximus VIII Z170 را معرفی کرد

انجمن گیمرهای ایسوس که به اختصار ROG خوانده می شود نسل تازه ای از مادربردهای خود را با بهره گیری از جدیدترین چیپ اینتل معرفی کرده است. طبق اعلام شرکت سازنده، این مادربردها همراه با امکانات و تکنولوژی ...

تیم دیجیاتو
نوشته شده توسط تیم دیجیاتو | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۸

انجمن گیمرهای ایسوس که به اختصار ROG خوانده می شود نسل تازه ای از مادربردهای خود را با بهره گیری از جدیدترین چیپ اینتل معرفی کرده است.

طبق اعلام شرکت سازنده، این مادربردها همراه با امکانات و تکنولوژی های ویژه ای چون «بهینه سازی 5 مسیره» ارائه گردیده اند تا تجربه بازی را برای کاربران به بالاترین سطحش برسانند.

در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه رسمی دفتر ایسوس در ایران جلب می کنیم که در این رابطه منتشر گردیده است. با دیجیاتو همراه باشید.

انجمن گیمرهای ایسوس که با نام ROG شناخته می شود، در روز 5 ماه اوت میلادی به طور رسمی مدل‌های Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene را معرفی کرد. این سه مادربرد جدید مخصوص بازی بر اساس آخرین تراشه اینتل Z170 Express و همراه با فناوری‌های اختصاصی طراحی شده‌اند تا عملکرد قدرتمندی در اورکلاکینگ پردازنده‌های نسل ششم اینتل و حافظه‌های DDR4 ارائه دهند.

هیولای جدید ROG به قابلیت‌های بهینه‌سازی خودکار 5-Way Optimization برای افزایش بی درنگ عملکرد سیستم، فناوری T-Topology برای اورکلاک حافظه‌های جدید DDR4، برترین ظرفیت‌های خنک‌سازی سیستم با چندین درپوش ویژه خنک‌کننده‌های آبی و بخش PWM همراه با گیرنده‌های حرارتی مجهز است. به علاوه، فناوری Pro Clock برای افزایش شگفت‌انگیز فرکانس مرجع (BCLK) در این مدل‌ها افزوده شده است.

مادربردهای جدید ایسوس تامین بهترین کیفیت صدا را از طریق SupremeFX 2015 و Sonic Studio II تضمین می‌کنند و همچنین اتصال پرسرعت شبکه را با فناوری‌های Intel Gigabit Ethernet، LANGuard و GameFirst ارائه می دهند. این مادربردها بهترین حفاظت در بازی‌ها را ارائه می‌کنند و از طراحی راه‌اندازی هوشمند و برترین قطعات برای بیشترین دوام برخوردار هستند. در نهایت نیز انبوهی از ابزارهای مخصوص بازی به صورت رایگان همراه این سه مدل عرضه می‌شوند.

بهترین عملکرد در بازی‌ها: 5-Way Optimization، نسل دوم T-Topology و هدرهای واتر پمپ

هر سه مادربرد Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene از مزایای فناوری انحصاری 5-Way Optimization با توانایی اورکلاک خودکار و کنترل بی‌نظیر فن‌ها بهره‌مند هستند تا افزایش فوری عملکرد سیستم را امکانپذیر سازند. این فناوری‌های اختصاصی بطور فعال بهینه‌سازی بخش‌های ضروری سیستم را بر اساس نوع کاربرد انجام می‌دهند و عملکرد قدرتمند پردازنده، مصرف بهینه انرژی، توان فوق‌العاده پایدار دیجیتال، فن‌های خنک و بی‌صدا و همچنین تنظیمات صدا و شبکه برای برنامه‌ها و بازی‌ها را تضمین می‌کنند.

برای دستیابی به نهایت خنک‌سازی و سکوت مادربردهای Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene همگی مجهز به کنترل پیشرفته فن‌ها و واتر پمپ هستند که با گیرنده‌های حرارتی مادربرد ترکیب شده‌اند و تمام این قابلیت‌ها توسط رابط بصری Fan Xpert 3 انجام می‌شوند. یک هدر اختصاصی واترپمپ روی مادربورد، بهترین کارایی خنک‌کننده‌های آبی با دسترسی سریع را تضمین می‌کند و یک هدر اضافی فن نیز برای ارتقای بهتر در نظر گرفته شده است.

ایسوس به همراه مادربردهای Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene فناوری جدید Pro Clock را معرفی کرده‌‌ که یک طراحی اختصاصی مولد فرکانس مرجع (BCLK) برای پردازنده‌های نسل ششم اینتل است و به کاربران اجازه می‌دهد فرکانس پایه را تا 400 مگاهرتز و فراتر از آن افزایش دهند.

بهترین صدا در بازی‌ها: تحولی در SupremeFX 2015 و Sonic Studio II همراه با تنظیمات خودکار تنها با یک کلیک

کیفیت صدا در ماردبردهای Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene متحول شده است. مهندسان ROG با طراحی مجدد بهترین ورودی و خروجی صوتی در بازی‌ها، از یک طراحی حفاظتی جدید در کنار مجموعه‌ای از برترین قطعات حرفه‌ای صدا شامل یک مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS ES9023P همراه با فناوری Hyperstream  استفاده کرده اند.

همچنین SupremeFX مجهز به قابلیت بصری Sonic Studio II است تا بتوانید برای سرگرمی‌های خود جلوه‌های ویژه صوتی ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. به علاوه می توانید با استفاده از فناوری حذف نویز Perfect Noise با هم‌تیمی‌های خود با صدایی شفاف در حین بازی مکالمه کنید.

بهترین شبکه در بازی‌ها: ارتباط بی‌وقفه توسط Intel Gigabit Ethernet، LANGuard و GameFirst

مادربردهای جدید Maximus VIII Hero، Maximus VIII Ranger و Maximus VIII Gene ایسوس قدرت فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را ترکیب کرده‌اند تا یک ارتباط پیوسته در بازی‌های آنلاین بدون کوچک‌ترین وقفه را ایجاد کنند.

جدیدترین مدل i-219V باعث کاهش اضافه بار روی پردازنده می‌شود و خروجی TCP و UDP آن بطور قابل‌توجهی افزایش یافته است تا در آزادسازی توان کامپیوتر برای اجرای بازی‌ها موثر باشد، در حالی که خروجی بهتر و ارتباط مداوم توسط فناوری LANGuard با اتصال سیگنال‌ها و استفاده از برترین قطعات برای بخش شبکه تضمین می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    اینا بهترن یاASUS ROG Rampage V Extreme/U3.1 LGA2011-3 X99 Mainboard
    ؟

  • Mo30
    Mo30 | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    به به ما که خیلی فهمیدیم چی شد :-D
    ایسوس کیفیتش خوبه ولی قیمتش یکم دیگه زیاادی بالاس ..

مطالب پیشنهادی