ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نقطه ها در جهان تایپوگرافیک؛ معرفی بازی Type: Rider

دنیایی را تصور کنید که از حروف و اعداد تشکیل شده، پس زمینه اش آثار بزرگ نقاشان معاصر و دیوار نوشته های غارهای باستانی اند و تنها موجودات هوشمند آن دو عدد نقطه اند که در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

دنیایی را تصور کنید که از حروف و اعداد تشکیل شده، پس زمینه اش آثار بزرگ نقاشان معاصر و دیوار نوشته های غارهای باستانی اند و تنها موجودات هوشمند آن دو عدد نقطه اند که در این دنیای استثنایی سیر و سفر می کنند.

ماجراهای بازی Type: Rider در چنین دنیایی روایت می شود، دنیایی که ایده و طراحی آن از هنری به نام "تایپوگرافی" گرفته شده؛ دنیایی که می توانید هفته ها در آن به کند و کاو بپردازید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تایپ رایدر یکی دیگر از آثار ارزشمند استودیوی Bulkypix است، توسعه دهنده ای فرانسوی که قبلا عنوان Dark Lands از آن را برایتان معرفی کردیم.

طبق قرارداد کافه بازار با این توسعه دهنده، بسیاری از عناوین شاخص این استودیو هم اکنون به صورت ریالی برای کاربران ایرانی قابل خریداری هستند که تایپ رایدر 3 دلاری هم جزء آنهاست.

screen568x568 (1)

اگر با دیدن قیمت 12 هزار تومانی تایپ رایدر در مورد خریدش مردد شده اید، شاید دانستن این نکته که بازی با همکاری کانال تلویزیونی مشهور arte طراحی شده بتواند شما را برای خرید آن ترغیب کند. هر چند اگر با هنر میانه خوبی داشته باشید، ابدا احتیاجی به شنیدن تعریف و تمجید از بازی نخواهید داشت.

دو نقطه، همچون برادرهای دوقلو کاراکترهای دنیای تایپ رایدر اند و بازی، یک بازی فکری و معمایی است. معماهای بازی از حروف انگلیسی با فونت های آشنایی همچون Times New Roman و Comic Sans تشکیل شده اند؛ معماهایی که بعضی هایشان چالش برانگیزند و بعضی دیگر خطرناک و کشنده.

screen568x568 (2)

نقطه ها را هم با شتاب سنج موبایل و هم با دکمه های لمسی می توانید کنترل کنید که در مورد این بازی، ما دکمه های لمسی را به شما پیشنهاد میکنیم. بازی به طور کلی دارای ده دنیاست و مراحل هم تقریبا طولانی هستند. شاید مجبور باشید برای اتمام تمام مراحل و حل همه معماها یک هفته پای بازی وقت بگذارید.

چه یک هفته و چه یک ماه، در تایپ رایدر با وجود اتمسفر بسیار گیرا و موزیک دلنشینش ابدا به شما بد نخواهد گذشت. بنابراین شک به دلتان راه نداده و تجربه بی نظیر تایپ رایدر را از دست ندهید.

Type: Rider

Type: Rider

سازنده: Bulkypix قیمت: 2.99 دلار / 12 هزار تومان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 218 / 192.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • رامین
    رامین | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

    لینک ایران اپز بذارید رایگان دانلود کنیم !

  • alipotter
    alipotter | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    سه دلار مگه نمیشه 9 هزار تومن؟
    فک کنم کافه باز بجای اینکه به فکز جیب خودش باشه یکم بهتره موقع قرار داد بستن فکر ایرانیا باشه با قیمت کمتر واسه ایرانیا عرضه کنه بازیو!

  • زاخار
    زاخار | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    عاشق اینجور بازیام به شدت زیبا و سرگرم کننده!!
    اما مشکل علاوه بر ان 12 هزار تومن اینه برای وینفون عرضه نشده!!!!
    خو چرا؟؟!!! :|

    • مُحَمَّد_DM
      مُحَمَّد_DM | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

      مگه تو ترک نبودی
      خخخخخخ

مطالب پیشنهادی