ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گلکسی نوت 5 و S6 Edge Plus پیش از معرفی رسمی

ساعاتی پیش بود که مشخصات دقیق جدیدترین فبلت های سامسونگ را برایتان منتشر نمودیم و دقایقی پیش، تصاویری واضح و زنده از هر دوی این موبایل ها در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس همین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

ساعاتی پیش بود که مشخصات دقیق جدیدترین فبلت های سامسونگ را برایتان منتشر نمودیم و دقایقی پیش، تصاویری واضح و زنده از هر دوی این موبایل ها در فضای مجازی منتشر شد.

بر اساس همین تصاویر می توان دید که نمونه های جدید فبلت های سامسونگ نیز از باتری غیر قابل تعویض بهره می برند و درب پشتی آنها نیز جنسی از شیشه به خود گرفته. آنطور که فاش کننده تصاویر اذعان دارد، هیچ کدام از این دو موبایل نیز از درگاه کارت حافظه microSD پشتیبانی به عمل نمی آورند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در میان اطلاعات منتشر شده در کنار تصاویر جدید، آنچه عجیب به نظر می رسد اینکه گفته شده قلم هوشمند S Pen در نوت ۵، از قابلیت خروج خودکار بهره مند است. البته ظاهرا خبری از فرامین صوتی نیست؛ همانند جا زدن و بیرون کشیدن کارت حافظه، باید به این قلم فشار وارد کنید تا کلیک کرده و از جای خود اندکی خارج گردد، سپس می توانید به وسیله انگشتان، آن را به شکل کامل از جایگاهش در خارج نمایید.

از آن طرف ماجرا، اگرچه اج پلاس نیز از نمایشگری ۵.۷ اینچ بهره می برد اما به علت خمیده بودن دو لبه، گمان می کنید که نمایشگر آن اندکی از نوت ۵ نیز بزرگ تر است. از سوی دیگر Joelrtaveras، فاش کننده این تصاویر اذعان داشته که سامسونگ این بار از لبه های خمیده ی شاسی استفاده بهتری برده و آنها را با باتری پر کرده و اج پلاس در واقع از باتری قدرتمندتری از ۳۰۰۰ میلی آمپر استفاده می کند. این شخص همچنین اذعان داشته که چیپست بکار گرفته شده در این موبایل نیز بروز ترین ساخته سامسونگ به نام اگزینوس ۷۴۲۲ است.

شخص یاد شده گفته که اگرچه نوت ۵ از ۴ گیگابایت رم برخوردار است اما پس از روشن کردنش، مشاهده نموده که صرفا ۲ گیگابایت از این فضا آزاد است و این موضوع را یکی از مشکلات رابط کاربری سنگین تاچ ویز دانسته.

Note-5-S6-edge-1-w600

Note-5-S6-edge-2-w600

Note-5-S6-edge-3-w600

Note-5-S6-edge-4-w600

Note-5-S6-edge-6-w600

Note-5-S6-edge-5-w600

Note-5-S6-edge-7-w600

Note-5-S6-edge-8-w600

Note-5-S6-edge-9-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • خشایار
    خشایار | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    حساب کنید فردی که تو عمرش فقط پشت فرمون یکدونه ماشین نشسته بیاد ادعا کنه این ماشین حاکم بلامنازع جاده هاست و هیچ ماشین دیگری به گرد پاش نمیرسه! آخه تویی که بگفته خودت اپلي هستی و تنها اندرويدت همین نوت۳ بوده رو چه حساب میتونی راجع به بقیه اندوريدهايي نظر بدی که حتی توی دستت ههم نگرفتيشون!

  • مهدی
    مهدی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    مگه نمیگن تاچ ویز سبک شده.پس این چیه؟

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    پس اون خبری که اون وبسایته در مورد نوت ۵ گفت چی؟

    چهار گیگابایت رم در فبلت سامسونگ موجود خواهد بود و از طرفی در دو نمونه ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می گیرد. بر اساس گفته های فروشگاه مذکور، نوت ۵ مشمول درگاه کارت حافظه نیز خواهد شد و می تواند تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه microSD را به ظرفیت ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی موبایل شما اضافه کند.

    دوربین اصلی دستگاه هم ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلو از سنسوری ۵ مگاپیکسلی بهره می برد. سامسونگ همچنین یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری را برای فبلت جدید خود در نظر گرفته و گفته شده اندروید ۵.۱ به شکل پیشفرض بر روی آن قرار دارد. ضخامت دستگاه ۷.۶ میلیمتر است، ۱۶۹ گرم وزن دارد و در دو رنگ مشکی و طلایی موجود خواهد بود.

  • alireza_asol
    alireza_asol | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    2 گیگ رم خود سیستم عامل گوشی مصرف میکنه؟ چه خبره
    من گوشیم g pro 2 بعد ریستارت کردن 700 مگ از رمش پره

  • gggh
    gggh | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

    سلام كساني كه دوس دارن در گروه اخبار چت قيمت روز و مشاوره و.... عضو بشن به ٠٩٣٠٣٤٢٦٢٨٩ خبر بدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی