ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سیانوژن اکنون ۵۰ میلیون کاربر دارد

بر اساس گفته های یکی از کارمندان سیانوژن به نام «ادنان بگوویچ»، این کمپانی اکنون بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و به نوعی تعداد کاربرانش از جمع استفاده کنندگان از موبایل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

بر اساس گفته های یکی از کارمندان سیانوژن به نام «ادنان بگوویچ»، این کمپانی اکنون بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و به نوعی تعداد کاربرانش از جمع استفاده کنندگان از موبایل های بلک بری و تلفن های هوشمند مبتنی بر «ویندوز موبایل»، بیشتر هستند.

این استارتاپ رشد بسیار سریعی داشته چرا که در دسامبر سال ۲۰۱۳ گزارش کرده بود که تعداد کاربرانش به ۱۰ میلیون رسیده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برای دریافت سیانوژن، پیشتر کاربران مجبور به روت کردن موبایل خود و سپس نصب رام آن می شدند اما اکنون سیانوژن به یک سیستم عامل بدل گشته و از طریق برخی از سازندگان به شکل رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مثال وان پلاس در اولین تلفن هوشمند خود از همین پلتفرم استفاده کرد. سیانوژن همچین با برخی از سازندگان هندی نیز قرارداد بست تا پلتفرم نرم افزاری مورد نیاز برای تلفن های همراه آنها را تولید نماید؛ حرکتی که باعث شد وان پلاس توسعه پلتفرم خودش بر بستر اندروید را آغاز کند.

برتری سیانوژن نسبت به اندروید خالص این است که به شما قابلیت های بسیار زیادی در زمینه شخصی سازی تلفن همراه می دهد. در این پلتفرم، به همه مزایای اندروید دسترسی دارید در حالی که تقریبا تمام عناصر را می توانید تغییر دهید.

cm-a-w600

در گفته های بگوویچ البته نکته ای وجود دارد؛ او به ویندوز فون اشاره نمی کند و از لفظ «ویندوز موبایل» استفاده می کند که مدت هاست از سوی مایکروسافت توسعه پیدا نمی کند. در هر صورت، می توان گفت که رشد سیانوژن در دو سال اخیر بسیار خوب بوده و توانسته خود را بر موبایل های زیادی جای دهد.

با اینحال به نظر نمی رسد گوگل از رشد این استارتاپ واهمه ای داشته باشد و تصور نمی کند که سیانوژن بتواند به جایگاهی برسد که بتواند تهدیدی برایش باشد. این در واقع خواسته‌ی مدیر عامل استارتاپ مورد بحث به نام Kirt McMaster است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • فرید
    فرید | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

    این خبر کاملا نقض شده.

    http://wmpoweruser.com/no-at-50-million-users-cyanogen-does-not-have-more-users-than-windows-phone/

  • aria
    aria | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    بدون سیانوژن نمیتونم با گوشیم کار کنم. قبلا که اکسپریا مینی داشتم رام اصلیو پاک کردمو cm 11 رو نصب کردم. الانم که zr دارم اصلا نمیتونم با رام رسمی سونی کناربیام. متاسفانه سیانوژن هنوز به صورت رسمی cm12 رو برای این گوشی آماده نکرده.و هنوز رو cm11 موندم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی