ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مراسم رونمایی رسمی از دستگاه های فتوکپی چند کاره A3 سامسونگ در ایران برگزار شد

همه شرکت ها، سازمان ها، نهاد ها و ادارات به خوبی آگاه هستند که استفاده از ماشین آلات اداری با کیفیت و دارای کارایی مطلوب اگرچه ممکن است در ابتدا هزینه هایی را در پی داشته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

همه شرکت ها، سازمان ها، نهاد ها و ادارات به خوبی آگاه هستند که استفاده از ماشین آلات اداری با کیفیت و دارای کارایی مطلوب اگرچه ممکن است در ابتدا هزینه هایی را در پی داشته باشند ولی در طولانی مدت سبب صرفه جویی های قابل توجهی خواهند گشت و به صورت کلی بهره وری و راندمان مجموعه را افزایش می دهند.

کمی قبل تر در دیجیاتو خبری را در رابطه با ورود دستگاه های فتوکپی چند کاره A3 سامسونگ به ایران منتشر کردیم، امروز این کمپانی کره ای به همراه شریک ایرانی خود در این زمینه، مراسم ویژه ای را برگزار کردند و محصولات یاد شده را از نظر عملکرد، کاربرد و خصوصیات به صورت رسمی به اهالی رسانه معرفی نمودند.

برای آگاهی از آنچه در این رویداد گذشت و به دست آوردن شناخت بهتر از دستگاه های فتوکپی چند کاره A3 سامسونگ، در ادامه ی مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

IMG_1342

مراسم با خوانده شدن نطق مختصری از جانب دوک پارک مدیر عامل دفتر سامسونگ در ایران شروع شد، وی اشاره ی بسیار کوتاهی به حضور رسمی دستگاه های فتوکپی چند کاره A3 شرکت متبوعش در ایران داشت و در نهایت نیز معرفی مختصری را در مورد شریک ایرانی شان، شرکت نماد اندیش آرین، انجام داد.

سپس نوبت به ژوبین علاقبند، از گروه بالراکس و عضو هیئت مدیره نماد آرین رسید. آقای علاقبند اظهار داشت که پس از یکسال مذاکره موفق شده اند مجموعه ای از بهترین ماشین های اداری یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان را به ایران بیاورند.

IMG_1345

وی ذکر نمود شرکت او از سالیان پیش تا به امروز توانسته در ۲۲۰ شهر ایران هزاران دستگاه فتوکپی چند کاره و کاربردی را به مجموعه های کوچک و بزرگ بفروشد و آنها در نماد اندیش آرین معتقد هستند در مورد این نوع ماشین ها فروش ابتدای کار محسوب شده و از لحظه ای که مشتری اقدام به خرید محصولات شان می کند موظف به ارائه ی خدمات مستمر در زمینه های گوناگون (لوازم جانبی، قطعات مصرفی، تعمیرات و...) هستند.

علاقبند خاطر نشان کرد مجموعه های برگ آرین، نماد آرین، تکثیر گستر و آماد اندیش آرین از زیر دسته های بالراکس به حساب می آیند که هر یک در زمینه های مشخصی همچون تامین کاغذهای مناسب چاپگرهای مختلف، فروش لوازم مصرفی مانند کارتریج و... فعالیت دارند.

در این بین «نماد آرین» که به اختصار "نماد" نیز گفته می شود ضمن عرضه ی خدمات متنوع به مشتریان مانند چاپ قبوض تلفن ثابت برای شرکت مخابرات و پرینت و آماده نمودن نشریات گوناگون، حالا عهده دار فروش دستگاه های فتوکپی چند کاره A3 سامسونگ هم شده است.

سامسونگ هم اکنون هفتمین برند برتر دنیا و اولین برند مطرح غیر آمریکایی در جهان محسوب می شود، کیفیت و تنوع محصولاتش منحصر به فرد هستند و قیمت آنها بسیار رقابتی است. مجموعه دلایل مورد اشاره، طبق اظهارات آقای علاقبند سبب شده اند تا شرایط برای ورود این دسته از تولیدات برند کره ای به کشورمان فراهم گردد.

20150809_105213

پس از ژوبین علاقبند، نیما مظفری، مدیر فروش نماد اندیش آرین در تهران، روی سن آمد تا حضار را به شکل کاملی با دستگاه های فتوکپی چند کاره A3 سامسونگ آشنا کند.

مطابق اظهارت آقای مظفری دستگاه های مورد بحث در ۶ مدل ایستاده و رومیزی با امکان پرینت رنگی یا سیاه و سفید در بازار ایران حاضر خواهند بود و با قابلیت چاپ ۲۰ الی ۴۰ صفحه می توانند نیاز هر نوع سازمان کوچک و یا بزرگ را پاسخگو باشند.

این دستگاه ها با فناوری "ReCP" قادر هستند خطوط اضافی و لبه های تصاویر را حذف، مرز آنها را مشخص تر کرده و در نهایت پرینت بهتر و شفاف تری را ارائه نمایند. ویژگی "Eco" نیز از دیگر مشخصه های آنهاست که موجب حذف ۲۰ درصدی استفاده غیر ضروری از مواد مصرفی مثل تونر و کاغذ می گردد و هزینه کلی در چاپ هر برگ را کاهش می دهد.

مظفری افزود یکی از معضلات اصلی در شرکت ها این است که پس از ارسال یک پرینت به پرینتر مجموعه، احتمال دارد تا پیش از برداشته شدن سند از دستگاه فردی که غیر مجاز است محتویات آن را رویت نماید، ولی در دستگاه های فتوکپی چند کاره سامسونگ هر شخص با حضور در کنار خود چاپگر و از طرق مختلف، مانند کارت های RFID، وارد نمودن پین کد و یا ورود از طریق نام کاربری و گذر واژه قادر خواهد بود نسخه ی چاپ شده ی اسنادی که قبلاً ارسال کرده را در همان لحظه دریافت نماید.

IMG_1333

دستگاه های فتوکپی چند کاره A3 سامسونگ می توانند همزمان کار پرینت، کپی، اسکن و فکس را انجام دهند. ضمناً اولین دستگاه های تک بردی به حساب می آیند که دارای پردازشگر دو هسته ای هستند و به خاطر مجهز بودن به چنین تراشه ای رزولوشن تصویر بالاتری را فراهم کرده و سرعت و قدرت پردازش اسناد در آنها ۱.۵ بار بیشتر از حد معمول شده است.

در این ماشین ها صفحه نمایش رنگی و لمسی بزرگی جای گرفته که مشاهده وضعیت انجام کار، خطاها، تغییر تنظیمات و سایر موارد دیگر از این دست را به سادگی امکان پذیر می کند.

آقای مظفری در پایان یادآور شد تکنولوژی های موجود در دستگاه های A3 سامسونگ به دلیل کیفیت و اعتبار بالا در عرصه چاپ و همچنین ارائه راه کارهای نوین تا به امروز موفق به دریافت چندین جایزه از لابراتورا بایزر (BLI) و سایر سازمان های مستقل ارزیابی کیفیت شده اند. فرآیند نصب و تعویض مواد در این دستگاه ها نسبت به گذشته بسیار آسان تر گشته و همین خصوصیت به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می کند تا با طی چند مرحله ساده آنها را مجدداً راه اندازی نمایند.

در انتها نیز دمویی زنده از دستگاه های فتوکپی چند کاره A3 سامسونگ برای حاضرین در مراسم به نمایش درآمد و برخی از دیگر امکانات همانند موبایل پرینت (ارسال یک سند از موبایل به پرینتر و دریافت نسخه ی چاپ شده) و SmartThru (امکان پردازش، ارسال و دریافت خودکار اسناد دیجیتالی به مقاصد مختلف مانند ایمیل، FTP و...) معرفی شدند.

ضمناً گفته شد که با ابزارهای مورد بحث سازمان ها قادر خواهند بود نظارت بسیار دقیقی بر روی تعداد پرینت های اعضای مجموعه ی خود داشته باشند، از هزینه ها کاملاً آگاه بوده و برای هر یک از کارمندان سطوح دسترسی و محدودیت مختلفی از جمله تعداد چاپ در هر روز تعریف نمایند.

جهت آگاهی بیشتر از دستگاه های فتوکپی چند کاره A3 سامسونگ می توانید به این لینک رجوع نمایید.

IMG_1353

IMG_1354

IMG_1356

IMG_1359

IMG_1360

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    تو این زمینه فقط HP

  • majid
    majid | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    با وجود ریکو و زیراکس و کنون که سالها عمرشون رو برای این محصولات گذاشتند و امتحان خودشون رو پس دادن، چرا کره ای که یک شرکت خلاق نیست و عمده فعالیتش از کپی محصولات دیگران میگذره؟

  • آرش
    آرش | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    دوستان یه سوال؟؟ مودم اگه خاموش نشه مشکلی پیش میاد؟؟ چند وقت یه بار باید خاموش کرد؟؟

    • امیر
      امیر | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

      اصن مودمی که مودم باشد نباید خاموش کرد! ینی نباید احتیاج به خاموش شدن پیدا کنه
      من که 5 ساله خاموش نکردم!

  • رایموند
    رایموند | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    درود...من پرینتر لیزری رنگی CLP-300 که ۷ سال دارم کیفیت بالایی داره و راضییم و چاپ آن به کیفیت بالا انجام میشه.....

مطالب پیشنهادی