ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل در پی بهینه سازی سرویس های جغرافیایی خود برای کودکان است

در ماه های گذشته گوگل از «یوتوب برای کودکان» پرده برداشت و سپس تلاش نمود تا فضای مرورگر کروم را نیز برای این دسته از کاربرانش بهینه سازد. «YouTube Kids» از ماه فوریه در دسترس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در ماه های گذشته گوگل از «یوتوب برای کودکان» پرده برداشت و سپس تلاش نمود تا فضای مرورگر کروم را نیز برای این دسته از کاربرانش بهینه سازد.

«YouTube Kids» از ماه فوریه در دسترس قرار گرفت و مدیر یوتوب، خانم Susan Wojcicki اندکی پیش خبر داد که این سرویس باعث شده تا تماشای محتوای خانوادگی در سرویس یاد شده تا ۸۰ درصد افزایش پیدا کند.

حال اما به نظر می رسد که گوگل می خواهد سرویس های جغرافیایی خود نظیر Mapas و Earth را نیز برای استفاده کاربران کم سن و سال بهینه سازد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در لیست منابع انسانی مورد نیاز کمپانی گوگل، آگهی تازه ای دیده می شود که به سرویس های جغرافیایی اشاره داشته و همچنین از شخص مورد نظر می خواهد تا مهارت دوستی با کودکان و آشنایی کامل با خلق و خوی آنها را نیز داشته باشد. در آگهی استخدام گوگل ذکر شده:

Goolge

Goolge

شما مشاور گوگل در زمینه تولید سرویس های جغرافیایی و بهینه سازی آنها برای کودکان خواهید بود. در این موقعیت شغلی، در کنار مدیران پروژه، مهندسان و سایر مشاوران به کار مشغول خواهید شد. کار شما به شکل تیمی پیش خواهد رفت و به غنی سازی دانش کودکان کمک خواهد نمود.

سخنگوی گوگل در خصوص موضوع مطرح شده، اظهار نظری ننموده اما به نظر می رسد نقشه های این شرکت برای استفاده کودکان، احتمالا تعاملی تر از پیش خواهند شد و می توانند در مدارس به وسیله آموزگاران مورد استفاده قرار گیرند. در این میان می توان تصور کرد که Google Earth نیز ظاهری گرافیکی تر و البته مناسب با محتوای مورد علاقه کودکان به خود خواهد گرفت.

پس از رونمایی گوگل از YouTube Kids، شکایات زیادی به دست شرکت مورد بحث رسیده اند که از نامناسب بودن برخی از محتواها برای کودکان و همچنین وجود تبلیغات فراوان در آن حکایت داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    گوگل رو اشتباهی نوشتید
    Goolge ؟

  • محمد
    محمد | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    برا کودکان نخواستیم کاری کنه فقط یذره ب اون سرج های پیشفرض سر رو سامون بده بسه ... تو سرج فقط بزن "س" تا تش ........:-D

  • morteza
    morteza | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    سلام آقایون گوشی باز به نظرتون زدفون 2 چهار گیگ رم بهتره یا اچ تی سی وان e8 یا هواوی میت 7 ؟ اگه گوشی خوب دیگه ای هم تو رنج قیمت اینا سراغ دارید ممنون میشم معرفی کنید؟

مطالب پیشنهادی