ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید

بهترین ابزارهای پوشیدنی حال حاضر بازار به انتخاب Engadget

تابستان فصل تعطیلات است و بهترین زمان برای خرید گجت های تازه و صرف کردن وقت و لذت بردن از آنها. اما با عرضه شدن ابزارهای تازه ای مثل گجت های پوشیدنی، دیگر انتخاب تنها به تلفن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

تابستان فصل تعطیلات است و بهترین زمان برای خرید گجت های تازه و صرف کردن وقت و لذت بردن از آنها. اما با عرضه شدن ابزارهای تازه ای مثل گجت های پوشیدنی، دیگر انتخاب تنها به تلفن هوشمند و تبلت و کنسول بازی محدود نمی شود.

خصوصا حالا که برای هر سلیقه در بازار گزینه مناسبی وجود دارد، از Apple Watch (بررسی دیجیاتو) با اپلیکیشن های متنوع و پشتیبانی نرم افزاری قدرتمند گرفته تا Pebble Time با طراحی رنگارنگ و عمر باتری طولانی اش.

این بازار نوظهوری است که از سازندگان قدیمی مثل LG تا تولیدکنندگان تازه واردی مثل Garmin با محصولاتشان در آن حضور دارند، پس در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا با ۸ مورد از بهترین ابزارهای پوشیدنی موجود در بازار آشنا شویم.

Pebble Time

ساعت هوشمند جدید Pebble به اندازه محصولات رقبا لوکس به نظر نمی رسد، اما در عوض ظاهر رنگارنگی دارد و نمایشگر e-paper هم باعث شده عمر باتری بسیار بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد. این محصول با اپلیکیشن های متنوعی که دارد گزینه مناسبی در محصولات ارزان قیمت تر به شمار می رود.

قیمت: ۲۰۰ دلار

Apple Watch

awatch-crown-1-1200-1

هرچند اپل واچ هنوز اولین نسل خود را تجربه می کند و به اندازه رقبای دیگر بروزرسانی نشده، اما با این حال یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار به شمار می رود.

این ساعت هوشمند انتخاب های مختلفی را از نظر جنس بدنه و سایز نمایشگر در اختیار کاربر قرار می دهد و از نظر نرم افزاری هم به قابلیت های متنوعی از جمله یک اپلیکیشن ورزشی کاربردی مجهز است که این مورد خود به تنهایی می تواند یکی از دلایل اصلی برای خرید ساعت اپل باشد.

علاوه بر توسعه دهندگان سوم شخص هم روز به روز در حال ساخت اپلیکیشن های بیشتری برای این محصول هستند، هرچند برخی از این نرم افزارها به خوبی موارد ساخته شده توسط خود اپل نیستند.

این محصول هرچند از نظر قیمتی در زمره محصولات اقتصادی در نظر نمی گیرد، اما کیفیت و زیبایی آن باعث می شود بسیاری از کاربران در هنگام انتخابش به برچسب قیمت توجهی نکنند.

قیمت: از ۳۴۹ دلار

LG Watch Urbane

lg-urbane-7-1200-1

ال جی این ساعت هوشمند را با الهام از ظاهر سنتی ساعت های مچی ساخته و برای نمایشگر گرد آن هم واچ فیس هایی طراحی کرده تا با مصرف کم انرژی مشکل عمر کم باتری ابزارهای پوشیدنی را بهبود دهند.

این ساعت هوشمند همچنین اخیرا با دریافت آخرین بروزرسانی اندروید Wear مستقل تر شده و استفاده از برخی عملکردهای آن بدون اتکا به تلفن هوشمند ممکن شده است.

البته بهتر است پیش از خرید به یاد داشته باشید که بروزرسانی یاد شده برای ساعت ال جی دیرتر از رقبا و پس از اعتراض های کاربران ارائه شد، پس ممکن است در آینده باز هم هم چنین مشکلاتی به وجود آیند.

قیمت: از ۳۰۲ دلار

Motorola Moto 360

moto-360-smartwatch-800-1این محصول برای بسیاری از کاربران و منتقدین حکم بهترین ساعت هوشمند مجهز اندروید Wear را دارد، خصوصا بعد از دریافت بروزرسانی که باعث افزایش عمر باتری آن شد.

نمایشگر گرد و بند نرم جلوه زیبایی به این ساعت هوشمند بخشیده که با وجود شباهت زیاد به ساعت های کلاسیک و معمولی، اما باز هم توجه ها را روی مچ دست به خودش جلب می کند.

این گزینه بدون شک یکی از بهترین انتخاب های موجود در بازار است.

قیمت: از ۱۴۹ دلار

Garmin Vivoactive

garmin-vivoactive-2-1200-1

کمپانی Garmin سالهاست که به ساخت ساعت و ابزارهای ورزشی مشغول است، اما Vivoactive اولین ساعت هوشمند واقعی آن به شمار می رود.

این ساعت به نمایشگر رنگی و GPS برای ثبت فعالیت های ورزشی مجهز است و علاوه بر آن فروشگاه نرم افزاری مخصوص به خود را نیز دارد که هرچند به اندازه اپلیکیشن های Apple Watch تنوع ندارد، اما اگر ورزش هایی مثل شنا بطور دائم در برنامه هفتگی شما وجود دارند این گزینه انتخاب بهتری برایتان به شمار می رود.

قیمت: از ۲۳۰ دلار

Basis Peak

basis-peak-800-1

شاید شرکت Basis از سابقه و شهرت چندانی نسبت به رقبا برخوردار نباشد، اما اولین محصولش به نام Basis Peak آنقدر خوب بود که اینتل تصمیم گرفت این شرکت را خریداری کند.

این محصول از معدود گزینه هایی است که می تواند به شکل خودکار خوابیدن یا ورزش کردن کاربر را تشخیص دهد و در نتیجه نیازی نیست که دائما مشغول سر و کله زدن با اپلیکیشن ها و تنظیمات آن باشید.

این ابزار همچنین به یک نمایشگر OLED مجهز است که با آن اطلاعات مربوط به فعالیت های ورزشی و نوتیفیکیشن های تلفن هوشمند کاربر را نمایش می دهد.

سازنده اعلام کرده گجت Peak قادر است با هر شارژ تا ۴ روز فعالیت کند، موردی که آن را به گزینه مناسبی تبدیل می کند تا کاربر بتواند از آن هم برای ثبت فعالیت های ورزشی خود و هم به شکل ساعت هوشمند استفاده کند.

قیمت: از ۱۷۹ دلار

Fitbit Charge HR

fitbit-chargehr-1200-1

کمپانی Fitbit تمام تجربیات خود در زمینه ساخت ابزارهای پوشیدنی ورزشی را جمع کرد و از آن برای ساخت Charge HR استفاده کرد، محصولی که به قابلیت های متنوع از جمله ثبت ضربان قلب و بررسی میزان خواب کاربر مجهز است.

این محصول همچنین یکی از راحت ترین ابزارهای پوشیدنی ساخت Fitbit است و برای افرادی که تنها قصد ثبت و بررسی فعالیت های ورزشی خود را دارند یکی از بهترین گزینه های موجود به شمار می رود.

قیمت: ۱۵۰ دلار

GoPro Hero4 Silver

gopro-hero4-800-1-1

GoPro سالهاست به عنوان بهترین سازنده دوربین های ورزشی به شمار می رود و جدیدترین نسل از دوربین های این تولید کننده هم چیزی جز این را نشان نمی دهد.

هرچند نسخه Black این محصول می تواند با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند، اما به نظر می رسد نسخه ارزان تر Silver برای بیشتر کاربران کافی باشد.

این مدل بر خلاف نسخه گران تر به یک نمایشگر لمسی مجهز است که استفاده از آن را ساده تر می کند و سرعت فیلمبرداری 4K آن نیز ۱۵ فریم در ثانیه است.

در مورد تاثیر نمایشگر دستگاه روی عمر باتری هم باید بگوییم آنقدری نیست که باعث شود ۱۰۰ دلار صرفه جویی برای خرید مدل ارزان تر به کامتان تلخ شود.

قیمت: ۴۰۰ دلار

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    اونوقت تکلیف gear s سامسونگ چیه؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی