ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسناد لو رفته سامسونگ اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 7 را بیان می کند

شایعات پیرامون Galaxy S7، پرچمدار سال آینده سامسونگ را حتما دنبال کرده اید. از تست آن به وسیله چیپست های کوالکام و اگزینوس گرفته تا استفاده از تکنولوژی اسکن عنبیه چشم، احتمالا در تلفن همراه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

شایعات پیرامون Galaxy S7، پرچمدار سال آینده سامسونگ را حتما دنبال کرده اید. از تست آن به وسیله چیپست های کوالکام و اگزینوس گرفته تا استفاده از تکنولوژی اسکن عنبیه چشم، احتمالا در تلفن همراه بعدی سامسونگ دیده خواهد شد.

اخیرا یکی از گزارش های موثق لو رفته به این مسئله اشاره دارد که سامسونگ هنوز هم مطمئن نیست که کدام چیپست را باید در تلفن همراه خود مورد استفاده قرار دهد اما اسنپدراگون 820 یکی از کاندیداهای اصلی است.

تلفن همراه مذکور که در اسناد با اسم رمز Jungfrau شناخته می شود، احتمالا پروسه ساخت خود را یک الی دو ماه زودتر از گلکسی اس 6 به پایان می رساند که چنین اتفاقی به لطف پروسه مدیریت پروژه بهبود یافته ای تحت عنوان Agile صورت می گیرد. بنابراین شایعه پیشین که بیان می داشت گلکسی اس 7 در نیمه دوم سال پیش رو آماده خواهد بود دور از ذهن نیست.

همانطور که انتظار می رود، Jungfrau یا گلکسی اس 7 در حال حاضر، اندروید M را اجرا می کند و پردازنده های اگزینوس و کوالکام (مدل اسنپدراگون 820، ورژن MSM8996) گزینه های اصلی برای قلب تپنده آن هستند. شاید پایان سال میلادی زمان مناسبی برای عرضه گلکسی اس 7 نباشد اما احتمالا در زمستان و زودتر از سال های پیشین شاهد حضور کهکشانی بعدی در بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • ژانکلود جمالی نژاد
    ژانکلود جمالی نژاد | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    از شهر کهن , شهر هنر , شهر راز (شیراز) به همه شما درود میفرستم , همه استادین ومن فقط طبق واقعیت نظر شخصی خودم رو عرض میکنم و حتی از منابع رسمی ,داغ کردن یانکردن. یاسرعت به خیلی موارد بستگی دارهو نمیشه گفت کدوم محصول بد وکدوم خوب هس به عنوان مثال شرکت LG که آبروی خودش رو باG3 برد چون این موبایل نتنها باطری بسیار مزخرف وضعیفی داشت پردازنده آنچنان قدرتمندی براش انتخاب نشد! اسنپدراگون801 توان ساپورت صفحه نمایش 2k رو نداره و به همین علت ازبس زورمیزنه داغ میکنه و کند هس(هماهنگی بین سخت افزار ونرم افزارش نیست) دقیق یادم نیس اما در GSM ترنجی و...مطالعه کردم و خیلی موارد رو حتی تجربه عملی داشتم . هم اکنون متأسفانهG4 هم وضع خوبی نداره و در شعن یک پرچم دار نیست وفقط در وب گردی باطری بهتری داره نصبت بهG3 وفقط دوربین خوبی داره و یعنی تا اینجا LG وضع خوبی نداشته ! این که الان از مشکل گرم کردنs4 سامسونگ حرف زد درست نیست ! الان تکنولوژی نصبت به اون روز پیشرفت کرده , این مشکل مالتی تسکیکنگی هم که داره محصول جدید سامسونگ باید با ارتقاء اندروید یا بروز رسانی جزئی حل بشه , هنوز هیچ چی معلوم نیس اما فکر میکنم گلکسیs7 سامسونگ بهترین موبایل یا فبلت بشه, ضمنن سامسونگ یا سونی و ... ماله داداش یا پسر خاله شما که نیس که به خاطرش باهم دعوا کنید و متأسفانه گاهی توهین! زمانی که بخاین خرید کنید هر کدوم بهتر هس رو خریداری میکنید , من اکثر همه محصولات موبایل یا فبلت شرکت های مختلف رو داشتم به غیراز اپل حتی همین جی3 طلایی با حافظه داخلی32 و رم3 رو ( شما که نمیتوتید صد درصد پیش بینی کنیدآینده رو شاید محصول جدید هوآوی بهتر از محصول مثلا پیش روی. سامسونگ یا ال جی عمل کنه.) جدول بنچمارک پردازنده های پیش روی صنعت موبایل در تست تک و چند هسته ای رو حتمی ملاحضه کنید و ببینید اکسینوس m1 که قراره به احتمال قوی در دل گلکسی s7 جای بگیره اول شد در تست چند هسته ای و تگرا ی جدید انودیا در تست تک هسته ای با کمی اختلاف نصبت به اکسینوسM1 اول شد البته بهتر بودفقطنطق با بنچمار ک مشخص نمیشه اما 90 درصد بهتر بودن رو بنچمار ک تأیین میکنه , البته در این جدول از اسنپدراگون820 خبری نیست

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    من اس 6 اج بگیرم یا منتظر بمونم اس7 بیاد؟؟؟؟؟؟

    • mobin
      mobin | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

      داداش وایسا اس 7 بیاد اون بهتره هم عادیش هم نسخه اج

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی