ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلتفرم Smach Zero، استیم بوی سابق اواخر سال 2016 به بازار عرضه می شود

از زمانی که استیم ماشین ها و سیستم عامل استیم معرفی شده اند زمان زیادی می گذرد. اما در نهایت قرار است پایان امسال با حجم انبوهی از استیم ماشین ها و استیم کنترلرها روبرو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

از زمانی که استیم ماشین ها و سیستم عامل استیم معرفی شده اند زمان زیادی می گذرد. اما در نهایت قرار است پایان امسال با حجم انبوهی از استیم ماشین ها و استیم کنترلرها روبرو شویم و با آغاز سال آینده، این رقم رو به افزایش خواهد گذاشت.

اما یکی از جاه طلبانه ترین و جذاب ترین پروژه هایی که بر اساس سیستم عامل و طرح جدید والو بنا شد، سال گذشته با نام استیم بوی معرفی گشت. این دستگاه اگرچه در حد یک پی سی قدرتمند نیست اما می توانید برخی از بازی های عرضه شده روی استیم را روی تنظیمات قابل توجهی اجرا کند.

استیم بوی که حالا به Smach Zero تغییر نام داده در واقع یک کامپیوتر دستی با قدرتی اندک است. سیستم عامل استیم را روی خود دارد و همانند یک کامپیوتر عمل می کند اما با این تفاوت که ماوس و کیبوردی وجود ندارد و کنترلر در حاشیه نمایشگر گنجانده شده.

اگر از علاقه مندان به خرید چنین محصولی هستید، از 10 نوامبر امسال پیش فروش آن آغاز خواهد شد و تا سه ماهه پایانی سال 2016 این دستگاه به دست تان خواهد رسید. توجه داشته باشید که این کامپیوتر جیبی با اتصال 3G، چهار گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای داخلی و نمایشگر لمسی 5 اینچی، تنها 299 دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • bawar
    bawar | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    واو من كه عاشقش شدم، حتما يكي رو ميخرم.

  • محـــــــــــــــــــــــــــــمّد
    محـــــــــــــــــــــــــــــمّد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    با وجود گوشی های هوشمند دیگه نیازی به این گجت ها نیست
    مگر اینکه بخواد با نینتندو رقابت کنه
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    اصلنم جیبی نیست خیلی بزرگه

    • bawar
      bawar | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

      گوشی های هوشمند برای كسایی كە میخوان حرفە ای بازی كنن مناسب نیست، خیلیا هستن مثل من زیاد یە جا موندنی نیست كە بخوان كنسول رومیزی بگیرن برای همین این جور كنسولهای دستی برای من اهمیت خیلی بیشتری دارن.

مطالب پیشنهادی