ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

گزارش مالی Take Two خبر از سوددهی این شرکت می دهد

بنابر گزارش مالی منتشر شده از سوی شرکت Take Two، در سه ماهه ی آخر سال مالی 2015، نرخ درآمد این شرکت با افزایش 142 درصدی، به 366.4 میلیون دلار رسیده است. این در حالیست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بنابر گزارش مالی منتشر شده از سوی شرکت Take Two، در سه ماهه ی آخر سال مالی 2015، نرخ درآمد این شرکت با افزایش 142 درصدی، به 366.4 میلیون دلار رسیده است. این در حالیست که میزان درآمد شرکت، در همین بازه ی زمانی سال گذشته، 151.6 میلیون دلار بود.

این میزان درآمد، سود 34.2 میلیون دلاری برای تیک تو به همراه داشته که با توجه به ضرر 11.2 میلیون دلاری سال گذشته، رقم قابل توجهی به شمار می رود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تیک تو اعلام کرده است که بیشترین درآمد آن ها از سه ماهه ی اخیر، با فروش بازی های GTA V ،GTA Online ،NBA 2K15 ،Borderlands: The Handsome Collection و WWE 2K15 به دست آمده است.

درآمد حاصل از محتوای دیجیتالی، روز به روز سود بیشتری برای شرکت های بازیسازی کسب می کند و تیک تو نیز از قاعده مستثنی نیست. این شرکت با رشد 139 درصدی، در مجموع 254 میلیون دلار از محتوای دیجیتالی درآمد کسب کرده است. فرنچایزهای GTA ،NBA 2K ،Borderlands ،WWE 2K و Evolve بیشترین تاثیر را در فروش دیجیتالی داشته اند.

تیک تو در گزارش مالی خود، بخشی به نام «هزینه های متناوب مصرف کننده» قرار داده که گردش مالی مجازی، بسته های الحاقی و بازی های آنلاین را شامل می شود و نسبت به سال پیش 47 درصد رشد داشته است. این بخش در کل، 36 درصد از فروش دیجیتالی و 25 درصد از درآمد نهایی را در بر می گیرد.

در کنار همه ی این مسائل، این شرکت هم چنین اعلام کرده است که 54 میلیون واحد از نسخه ی پنجم بازی GTA به بازار عرضه شده و فرنچایز Civilization نیز، در کل 31 میلیون نسخه تا به امروز فروخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • هادی
    هادی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    Take Two با داشتن فرانچایزی مثل GTA دیگه چی می خواد. نه واقعا دیگه چی می خواد؟
    54 میلیون نسخه فقط از شماره 5 روی 5 پلتفرم مختلف فروخته و این یعنی شاهکار. فکر نمی کنم حالا حالا بازی از نظر تعداد فروش رو دستش بیاد.
    نمی دونم کجا خونده بودم که سومین بازی از نظر تعداد فروش در تاریخ شده و اولی و دومی هم فکر کنم بازی های موبایل یا Wii بودن.

مطالب پیشنهادی