ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6c به همراه آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس رونمایی خواهد شد [شایعه]

این روزها شایعات بسیاری را می شنویم که می گویند اپل قصد دارد مجدداً محصولی با ابعاد آیفون 5c را آماده سازی کرده و راهی بازار نماید، با این تفاوت که اینبار موبایل مورد بحث ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

این روزها شایعات بسیاری را می شنویم که می گویند اپل قصد دارد مجدداً محصولی با ابعاد آیفون 5c را آماده سازی کرده و راهی بازار نماید، با این تفاوت که اینبار موبایل مورد بحث نام آیفون 6c را یدک خواهد کشید و دارای بدنه ای فلزی خواهد بود.

گفتنیست تا به امروز ذکر می گشت نسخه ی جدید آیفون کوچک تر و البته احتمالاً ارزان تر در نیمه ی اول سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد، اما اکنون برخی منابع تاریخ جدیدی را برای این موضوع اعلام کرده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در همین راستا دیروز Evan Blass، صاحب اشتراک توییتر @evleaks، در توییتی آورده "به نظر می رسد آیفون ۶ اس، ۶ اس پلاس و 6c همگی با هم از راه می رسند."؛ شایان ذکر است که آقای Blass در مورد منبع ادعای خود حرف خاصی را عنوان نکرده، ولی شواهد پیشین نشان می دهند که وی معمولاً در چنین مسائلی پیش بینی هایی دقیق انجام می دهد و اطلاعاتی صحیح را ارائه می نماید.

evan

از جزئیات لو رفته ی دیگر در مورد آیفون کوچک تر نیز می توان به مجهز بودنش به باتری ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد و این اتفاق در حالی رخ می دهد که نسخه ی پیشین، یعنی آیفون 5c، از باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

گمان می رود چیپست به کار رفته در محصول نیز مبتنی بر تکنولوژی FinFET بوده و بر مبنای فناوری ۱۴ نانومتری سامسونگ و یا ۱۶ نانومتری TSMC تولید شده باشد. علاوه بر اینها به احتمال قوی باید انتظار نمایشگری ۴ اینچی را داشته باشیم و در مجموع حدس زده می شود موبایلی نسبتاً جمع و جور ولی توانمند رونمایی گردد.

شایعه ی برگزاری مراسمی از جانب اپل در روز هجدهم شهریور را شنیده ایم و حالا چاره ای نداریم جز صبر کردن، تا مشخص شود تاریخ برگزاری این مراسم قطعی خواهد بود و در آن سه آیفون جدید معرفی خواهند شد.

نظر شما چیست و فکر می کنید آیفون 6c شانسی برای موفقیت در بازار خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • omidiato
    omidiato | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    قيمتش حدودا جقد در مياد بنظرتون

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )
    آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 ) | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    عکس چقدر خوشگله


    اگر بتونه اون خط هاشو برطرف کنه میرم سمتش ام 8 رو میدم میره یه بارم ما آیفونو تاجربه کنیم :D

  • سام خط تیره
    سام خط تیره | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    100 درصد میخرم اگه بیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی