ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC One M9 با چیپست مدیاتک در راه است

یکی از دلایل اصلی که سبب شده One M9 چندان مورد استقبال کاربران واقع نشود باز می گردد به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ به کار رفته در آن و این تصور که احتمالا سیستم-روی-چیپ مذکور بیش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

یکی از دلایل اصلی که سبب شده One M9 چندان مورد استقبال کاربران واقع نشود باز می گردد به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ به کار رفته در آن و این تصور که احتمالا سیستم-روی-چیپ مذکور بیش از حد داغ شده و سبب اختلال در کار دیوایس می گردد.

البته به یقین این اصلی ترین عامل موضوع یاد شده نیست زیرا بسیاری از ما می دانیم که کمپانی تایوانی با اتخاذ راهکارهای گوناگون موفق گشته دمای تراشه ی مورد بحث را مهار نماید، ولی مطمئناً دلیل مذکور بر ذهنیت بسیاری از افراد اثر گذار بوده.

در حالیکه به تازگی گفته می شود HTC مشغول کار بر روی یک موبایل Hero باز طراحی شده با مشخصه های فنی مطلوب است و آن را تا پیش از پایان سال جاری عرضه خواهد کرد، شنیده های جدید حکایت از این دارند که باید منتظر یک نسخه ی مشابه از پرچمدار کنونی این شرکت (HTC One M9) باشیم که به چیپست مدیاتک مجهز شده و در ماه اکتبر به صورت جهانی عرضه خواهد گشت.

منبعی که چنین خبری را منتشر کرده از مدل چیپست مورد استفاده حرفی نزده، ولی سایت های مختلف احتمال می دهند که تایوانی ها به سراغ سیستم-روی-چیپ های ۱۰ هسته ای هموطن خود رفته باشند تا فارغ از بحث داغ شدن اسنپدراگون ۸۱۰ و مشکلات دیگر آن، کارایی مطلوبی را در One M9 رقم بزنند.

احتمالات ذکر شده در بالا از جانب یک خرده فروشی آنلاین چینی با نام eprice به رسانه ها راه یافته و این فروشگاه می افزاید از آنجایی که One M9+ و One E9+ قیمتی برابر با پرچمداران سایر برندها دارند محصول جدید مورد اشاره و متکی به چیپ مدیاتک باید با رقمی ارزان تر و بهتر به دست کاربران برسد تا شانسی برای موفقیت داشته باشد.

حال باید منتظر ماند و دید در صورت صحت شایعه ی فوق الذکر One M9 فرصتی برای عرض اندام مجدد خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ali
    ali | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    طاقت بیار رفیق...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی