ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تکنولوژی فورس تاچ بنا به اپلیکیشنی که استفاده می کنید یک راه میانبر ارائه می دهد

طی روزهای اخیر در مورد تکنولوژی فورس تاچ اپل و به کارگیری آن روی آیفون بعدی، ملقب به آیفون 6 اس، بسیار شنیده ایم اما اطلاعات جدید حاکی از آن است که iPhone 6S، به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

طی روزهای اخیر در مورد تکنولوژی فورس تاچ اپل و به کارگیری آن روی آیفون بعدی، ملقب به آیفون 6 اس، بسیار شنیده ایم اما اطلاعات جدید حاکی از آن است که iPhone 6S، به شکلی کاملا کاربردی و متفاوت از مک بوک های جدید اپل، از تکنولوژی فورس تاچ بهره می برد.

براساس گزارش جدیدی که توسط 9to5Mac منتشر شده، فورس تاچ در آیفون بعدی برای ایجاد میانبرها کاربرد دارد. در واقع با استفاده از این تکنولوژی بدون نیاز به طی مسیرهای طولانی و بسته به نوع اپلیکیشن می توانید سریعا به نقاط دوردست تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید.

هنوز مبهم است که دقیقا میانبرها چگونه کار خواهند کرد و چه تفاوتی میان اپلیکیشن ها وجود دارد. اما برای مثال وبسایت مذکور نمونه هایی برای ارائه دارد. فرض کنید درون اپلیکیشن Maps هستید و می خواهد به وسیله هدایتگر مسیری را طی کنید. با انجام عمل فورس تاچ روی مکان مورد نظر، اپلیکیشن سریعا متوجه می شود که باید چنین قابلیتی را سریعا فعال کند.

فورس تاچ می تواند برای اجرای منوهای جدید نیز کاربردی باشد، درست همانطور که روی اپل واچ می بینیم. این بار به جای آنکه تمام صفحه در اختیار منوی جدید باشد، با انجام عمل فورس تاچ، منوی کوچکی ایجاد می شود که از طریق آن می توان امور تلفن همراه را در iOS جدید کنترل نمود.

دست آخر، فورس تاچ ممکن است راهی تازه برای کنترل اپلیکیشن ها پدید آورد، درست همانطور که در مک بوک اپل می بینیم. در مک بوک، این تکنولوژی کنترلی بیشتر در بخش های موسیقی و ویدیو ارائه می دهد و کاربر با توجه به میزان شدت فشاری که وارد می کند، می تواند آهسته تر یا تند تر ویدیویی را تماشا کند. ماه آینده و در مراسم رونمایی از آیفون بعدی اطلاعات جامعی در این مورد دریافت خواهیم نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • BuBo
    BuBo | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    **می تواند آهسته تر یا تند تر ویدیویی را تماشا کند.**
    اگه قبلا انجام شده و آخرش به این امکانات ختم شده باید بگم انگار چیز انقلابیی نیست، جالبو خوب هست ولی انقلابی نیست، مگر این که توسعه دهنده ها فکری براش بکنن.
    توضیحات دیگه هم انگار کارایی hold رو داره ولی با انجام عمل فشار دادن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی