ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حل جدول های جورچینی در بازی “جدول کلاسیک”

شاید شما هم موافق باشید که هیچ چیز جای حس خوشایند حل کردن یک جدول کاغذی را نمی گیرد، اما تجربه تکمیل این خانه های شطرنجی در صفحات موبایل هم خالی از لطف نیست. "جدول کلاسیک" ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

شاید شما هم موافق باشید که هیچ چیز جای حس خوشایند حل کردن یک جدول کاغذی را نمی گیرد، اما تجربه تکمیل این خانه های شطرنجی در صفحات موبایل هم خالی از لطف نیست.

"جدول کلاسیک" یک بازی اندرویدی ایرانی است که جداول روزنامه ها را به موبایل های شما آورده، با این تفاوت که این بار برای تکمیل آنها احتیاجی به مداد و خودکار نیست؛ بلکه خانه های جدول را باید با جابجایی حروف و به شیوه جورچینی تکمیل کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

جدول کلاسیک برای تمام افراد با سطوح مختلف اطلاعات عمومی جدول دارد؛ از انواع بسیار ساده با پاسخ های دو سه حرفی گرفته تا انواع پیشرفته که باید در آن نام یک نویسنده نه چندان مشهور اروپایی را حدس بزنید.

جداول در این بازی از پیش با حروف به طور تصادفی پر شده اند، تنها کاری که شما می کنید جابجایی و نشاندن آنها در سر جای درست است تا ستون های افقی و عمودی جدول را تکمیل کنید.

با وجود جدول رده بندی، فضای رقابتی بسیار خوبی هم در جدول کلاسیک ایجاد شده که می توانید با ساخت یک حساب کاربری و ثبت امتیازات برای رسیدن به صدر آن بکوشید.

اگر عاشق جدول حل کردن هستید، برای دانلود و بازی کردن جدول کلاسیک به بهانه احتیاج ندارید. این بازی را می توانید همین حالا و به رایگان از کافه بازار دریافت نمایید.

جدول کلاسیک

جدول کلاسیک

سازنده: تک تیم قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m. masoud
    m. masoud | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    این برنامه ها یه جوری درست شدند که استفاده کننده ها رو مجبور میکنن از پرداخت درون برنامه ای استفاده کنن.

مطالب پیشنهادی