ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقامات چینی ایمیل های خصوصی مقامات کاخ سفید را می خواندند

کارمندان فدرال بارها توسط هکرها از کشورهای مختلف ضربه دیده اند و این احتمالا آخرین بار هم نیست. براساس گزارش جدیدی که NBC News منتشر کرده، دولت چین به صورت کاملا آگاهانه ایمیل های شخصی کارکنان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

کارمندان فدرال بارها توسط هکرها از کشورهای مختلف ضربه دیده اند و این احتمالا آخرین بار هم نیست. براساس گزارش جدیدی که NBC News منتشر کرده، دولت چین به صورت کاملا آگاهانه ایمیل های شخصی کارکنان رسمی کاخ سفید را از آوریل سال 2010 می خوانده.

در گزارش به این مسئله هیچ اشاره ای نشده که چه افرادی و در چه مقامی در معرض جاسوسی کامل چینی ها قرار گرفته اند اما یکی از افسران ارشد اطلاعاتی ایالات متحده می گوید 'بسیاری' از مقامات بالارتبه مرتبا تحت جاسوسی بوده اند.

برخلاف حمله پیشین به دفتر مدیریت پرسنل یا وزارت امور خارجه، این جاسوسی زیرساخت های موجود IT درون دولت را هدف قرار نداده، بلکه به سراغ سرویس های خارجی و شخصی همانند جیمیل رفته است.

سال 2011، گوگل در رابطه با حمله های صورت گرفته شفاف و باز صحبت کرد اما آمریکایی ها می گویند حمله ها توقف نداشته اند و ممکن است تا همین امروز هم حتی این روند ادامه داشته باشد. این مسئله زمانی حساس تر می شود که در مورد هیلاری کلینتون و انجام فعالیت های سری دولتی با ایمیل شخصی می شنویم.

NBC
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • احمد
    احمد | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    سیستم امن 99.99 درصدی وجود داره. اما یک کاربر ساده می توانه اونو به 10٪‌کاهش بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی