ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امسال رقابت اپل با هوآوی، شیائومی و سامسونگ در چین بسیار مشکل خواهد بود

در روزهای گذشته ارزش هر سهم از اپل کاهشی ۵.۲ درصدی داشته و تحلیلگران علت این موضوع را نیز عدم مشخص بودن وضعیت فروش آیفون های جدید در چین می دانند. موسسه Jefferies باور دارد که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

در روزهای گذشته ارزش هر سهم از اپل کاهشی ۵.۲ درصدی داشته و تحلیلگران علت این موضوع را نیز عدم مشخص بودن وضعیت فروش آیفون های جدید در چین می دانند.

موسسه Jefferies باور دارد که آیفون های بعدی هم می توانند در هنگ کنگ، سئول و توکیو خوش بدرخشند اما در هر صورت بازار اپل در خصوص عرضه تلفن همراه در چین، در معرض خطری بزرگ است. یکی از تحلیلگران همین موسسه به نام Sundeep Bajikar اذعان می کند که اپل سفارشات خود از منابع مختلف را کاهش داده و بزرگ ترین علت این مسئله نیز عدم اطمینان از استقبال در بازار چین بوده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپل امسال رقابت بسیار سختی را با شیائومی، هوآوی و البته سامسونگ در کشور چین خواهد داشت. حال باید در نظر گرفت که بزرگ ترین رقیب اپل به نام سامسونگ، در یک حرکت کاملا استراتژیک، گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را با کاهش قیمت نیز مواجه نموده و از سوی دیگر در روز آینده، دو فبلت بسیار قدرتمند را هم معرفی خواهد کرد؛ فبلت هایی که مشخصا با استقبال بسیار مناسبی رو به رو خواهند شد.

از طرف دیگر موسسه Bluefin Research باور دارد که اپل تعداد تلفن های همراه ساخته شده تا پایان سال را کاهش داده و در نتیجه، تعداد تولیدات این محصول از ۱۳۰ میلیون به ۱۲۲ میلیون دستگاه کاهش پیدا خواهند کرد.

تا زمان معرفی دو آیفون جدید شرکت اپل کمتر از یک ماه باقی مانده و می توان انتظار داشت که در کنار آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس، شاهد معرفی از گونه جدید آیپد با کد «پرو» هم باشیم که گفته می شود نمایشگری ۱۲.۹ اینچی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • علی
    علی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    علت استقبال از آیفون ۶ صفحه نمایش بزرگتر بود که آیفون ۶ رو از نسخه های قبلی آیفون متمایز میکرد،بعید میدونم فورس تاچ در آیفون ۶ اس به اندازه تغییر اندازه صفحه نمایش در آیفون ۶ هیجان انگیز باشه .

  • Notam
    Notam | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    سلام
    جهت خرید محصولات شیائومی و موبایل وان پلاس2 به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    کسایی که اپل رو انتخاب میکنن عشق ios هستن شاید کنی نگران کننده بشه اما فکر نکنم بتونن به سهم اپل ضربه بدی بزنن اما یه چیز رو‌نمیشه نادیده گرفت و اونم اینه که بازار دنیا وحشتناک داره تپسط چینیا اشغال میشه

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    شاید برای سامی دردسر ساز بشن اما اپل عشاق آی او اسی خودش رو داره حقش محفوظ.

مطالب پیشنهادی