ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و اطلاعاتی جدید از تلفن هوشمند Redmi Note 2 شیائومی

شاید یکی از دستگاه هایی که در سال جاری میلادی بیشترین حجم اطلاعات و عکس از آن لو رفته همان Redmi Note 2 از شیائومی باشد. کمپانی سازنده این محصول، در سال 2015 میلادی، دستگاه های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

شاید یکی از دستگاه هایی که در سال جاری میلادی بیشترین حجم اطلاعات و عکس از آن لو رفته همان Redmi Note 2 از شیائومی باشد. کمپانی سازنده این محصول، در سال 2015 میلادی، دستگاه های متعددی را معرفی کرد اما شاید Redmi Note 2 از آن جهت که چیپستش در ماه مارس 2014 آماده شد و هنوز هم از آن خبری نشده، بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته و در نتیجه اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن لو رفته است.

در هر صورت، در سال جاری میلادی، عکس های زیادی از این تلفن هوشمند به فضای مجازی درز کرد و اطلاعات متفاوت و بعضا متناقضی از آن به دستمان رسید.

حالا ظاهرا عکس های جدیدی از چین منتشر گشته که این گجت را از تمامی وجوه و با جزئیات بیشتر به تصویر می کشند. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تصاویر لو رفته جدید از این موبایل، طراحی، خصوصیات و قیمت آن را به تصویر می کشند. ناگفته نماند عکس هایی که در ادامه خواهید دید ظاهرا تصاویر نگاه نزدیک به این محصول هستند و در یکی از آنها می توان به اطلاعات مختصری در مورد امکانات این موبایل دست پیدا کرد.

براین اساس، Redmi Note 2 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p خواهد بود و از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در این دستگاه از چیپست64 بیتی و هشت هسته ای Helio X10 مدیاتک (با شماره مدل MT6795) بهره گرفته شده و نسخه 5.0.2 اندروید نیز از قبل روی آن بارگذاری گردیده تا در کنار رابط کاربری MIUI قابلیت هایش را در اختیار کاربران قرار دهد.

دوربین اصلی این موبایل از نوع 13 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی هم برای برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی روی بدنه اش تعبیه گردیده.

براساس اطلاعات لو رفته جدید، Redmi Note 2 در حدود 156 دلار قیمت خواهد داشت که در حد معقول و مناسبی است. لازم به یادآوری است که نام این موبایل روز گذشته در سایت خرده فروشی Oppomart رویت گردید و باید بگوییم که خصوصیات ذکر شده برای آن (به غیر از چیپست) شبیه به اطلاعات لو رفته جدید است.

در لیست مشخصات ذکر شده برای این موبایل در سایت مذکور گفته شده که دستگاه مجهز به یک چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 615 است نه Helio X10.

در هر صورت احتمال می رود که شیائومی بخواهد هر دو نسخه مذکور از این موبایل را معرفی نماید و اگر خاطرتان باشد پیشتر نیز خبرهایی در همین راستا به گوش رسیده بود.

در ادامه با ذکر این توضیح که هنوز اطلاعاتی در مورد زمان معرفی این محصول به دست نیامده، توجه تان را به تماشای مجموعه عکس های انتشار یافته از آن جلب می کنیم.

براساس برخی گمانه زنی ها شیائومی در نظر دارد که این محصول را فردا در کنار رابط کاربری MIUI 7 معرفی کند که البته این احتمال بعید به نظر می رسد.

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak_1

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak_2

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak_3

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak_4

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak_5

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak_6

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak_7

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak_8

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رامين
    رامين | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    چقدرم باريكه :|

  • کریسمس
    کریسمس | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    زشت و بد. اصلا خوشم نیومد...

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    من 2 تا گوشی شیائومی رو بزارن جلوم نمیتونم از هم تفکیکشون کنم چرا همه ی گوشیاش بی روح کسل کنندن همون حسی رو که به پراید دارم به محصولات شیائمی هم دارم یکنواخت تکراری.

مطالب پیشنهادی