ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آمار و ارقام از رشد قابل توجه بازار تلفن های هوشمند در هند می گویند

صنعت تلفن های هوشمند در هند یکی از سریع ترین رشد ها را تجربه می نماید و کاربران بسیاری در این بازار مشتاقانه به خرید می پردازند. در همین راستا کمپانی تحلیلی-آماری IDC گزارش نموده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

صنعت تلفن های هوشمند در هند یکی از سریع ترین رشد ها را تجربه می نماید و کاربران بسیاری در این بازار مشتاقانه به خرید می پردازند.

در همین راستا کمپانی تحلیلی-آماری IDC گزارش نموده طی سه ماهه دوم ۲۰۱۵ و در قیاس با بازه ی زمانی مشابه سال گذشته عرضه ی اسمارت فون ها در سرزمین فیل ها با افزایشی ۴۴ درصدی مواجه شده و ۲۶.۵ میلیون موبایل توسط کاربران کشور مذکور خریداری گشته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ در بازار مورد بحث با سهامی ۲۳ درصدی در صدر ایستاده و جایگاه دوم نیز به مایکرو مکس هندی رسیده که توانسته ۱۷ درصد بازار را تصاحب نماید. اینتکس هم سهمی ۱۱ درصدی دارد و در رده ی سوم قرار گرفته و پس از آن نام هایی همچون Lava و لنوو مطرح شده اند که هر یک به ترتیب مالک ۷ و ۶ درصد بازار هستند.

در سوی دیگر میدان گویی که نام های بزرگ چینی به یکباره از اهمیت بازار هند آگاه شده اند و عرضه ی محصولاتشان در کشور مذکور را دو برابر کرده اند؛ گفتنیست در هنگام نگارش این مطلب ۱۲ درصد بازار سرزمین مورد اشاره به سه برند شیائومی، لنوو و هوآوی تعلق یافته.

از شواهد اینطور بر می آید که با افول بازار چین، ظاهراً بسیاری از کمپانی هایی که محصولات ارزان قیمت تولید می کردند و سرمایه اندکی در اختیار داشته اند حالا هند را به چشم دنیایی که در آن می توان رشد کرد و پویا بود می نگرند.

smartphone-market-share-India-Q2-2015-840x486

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هندوستان قیمت محصول محسوب می شود. در حالیکه ۲۰ درصد موبایل های عرضه شده در چین ارزان تر از ۱۰۰ دلار هستند، این مقدار برای هند به ۵۰ درصد دیوایس های بازارش تعمیم پیدا می کند.

هم اکنون مایکرومکس و اینتکس به خوبی رده ی اسمارت فون های اقتصادی را به خوبی تحت مالکیت خود درآورده اند و شاید از همین رو باشد که گوگل می خواهد دوباره پروژه ی اندروید وان را باز تعریف کند.

IDC در انتهای گزارشش آورده عرضه تلفن های هوشمند در هند طی چند سال آینده نیز رشدی دو رقمی را تجربه خواهد کرد و احتمالا ارزش و حجم این بازار در سال ۲۰۱۷ از ایالات متحده آمریکا پیشی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    مقصد بعدی هند! سود کم تر ولی می شه از نرم افزار پول دراورد!
    و فکر کنم چین هم همچین بازاری در اوایل داشته!
    بیل گیتس در اوایل که میخاشته وارد بازار چین بشه نگران بوده از فروش نرفتن نرم افزار و کرک! اما جواب گرفت!
    الان هم گوگل با اندروید وان! ماکروسافت با پایین ردها (سرمایه گذاری این دوتا خیلی زیاده! تو همه تبلیغ هند هست!) و اپل هم احتمالا با برچسب تولید در هند!

مطالب پیشنهادی