ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقشه راه محصولات سری Skylake-U اینتل لو رفت

امسال شاهد لو رفتن نقشه راه شرکت های مختلفی بودیم و حالا نوبت اینتل است که برنامه اش برای عرضه محصولات سری Skylake-U بطور کامل روی اینترنت منتشر شود. سری Skylake-U با توان طراحی حرارتی ۱۵ وات در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

امسال شاهد لو رفتن نقشه راه شرکت های مختلفی بودیم و حالا نوبت اینتل است که برنامه اش برای عرضه محصولات سری Skylake-U بطور کامل روی اینترنت منتشر شود.

سری Skylake-U با توان طراحی حرارتی ۱۵ وات در زمره محصولات مورد مصرف در نت بوک ها و اولترابوک های باریک و سبک به شمار می روند و به نظر می رسد اینتل قصد دارد این سری را با حداقل تنوع ممکن به بازار عرضه کند.

بر اساس لیست منتشر شده سری Skylake-U شامل یک نمونه از مدل های i3، i5، Core i7 و Pentium و ۲ نمونه از مدل Celeron خواهد بود. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

قوی ترین محصول موجود در این لیست یک پردازنده Core i7 به شماره مدل i7-6600U است که ۲.۶ گیگاهرتز قدرت داشته و از فناوری vPro اینتل نیز پشتیبانی می کند. این پردازنده همچنین به واحد پردازش گرافیکی قدرتمند Intel HD 520 نیز مجهز است.

محصول بعدی با شماره مدل i5-6300U قدرتی برابر با ۲.۴ گیگاهرتز دارد و ضمن پشتیبانی از vPro به گرافیک Intel HD 520 مجهز است.

در بخش محصولات Core i3 نیز شماره مدل i3-6100U با قدرت ۲.۳ گیگاهرتز و گرافیک HD 520 مشاهده می شود که البته از فناوری vPro پشتیبانی نمی کند.

پس از آن نیز مدل ۲.۱ گیگاهرتزی 4405U و مدل ۱.۶ گیگاهرتزی 3855U وجود دارند که به پردازنده رده پایین HD 510 مجهز هستند.

لازم به ذکر است از مدل های سری Core i3 تا i7 یک نمونه با قابلیت پشتیبانی از فناوری vPro اینتل نیز ارائه خواهد شد. همچنین گفتنیست از اوایل سال ۲۰۱۶ هم شاهد عرضه محصولات ۲۸ واتی مجهز به گرافیک Iris خواهیم بود.

در پایان و در صورت تمایل به مطالعه جزئیات بیشتر می توانید اسلایدهای مربوط به نقشه راه محصولات سری Skylake-U را مشاهده نمایید.

intel-sl-u-3

intel-sl-u-1 (1)

intel-sl-u-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما ناصری
    نیما ناصری | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    اگه 6600 رو روی سرفیس پرو 4 بذارن عالیه

مطالب پیشنهادی