ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه SpaceVR شما را در لباس یک فضانورد قرار می دهد

تکنولوژی واقعیت مجازی سعی دارد تا ما را در هر بعدی از زندگی که تا به حال نبوده ایم و امکان حضورمان نبوده ببرد. از اعماق اقیانوس ها گرفته تا استادیوم های ورزشی در آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

تکنولوژی واقعیت مجازی سعی دارد تا ما را در هر بعدی از زندگی که تا به حال نبوده ایم و امکان حضورمان نبوده ببرد. از اعماق اقیانوس ها گرفته تا استادیوم های ورزشی در آن سوی دنیا و حالا هم نوبت به فضا رسیده. جایی که تعداد اندکی از میلیاردها انسان تاکنون موفق به حضور در آن شده اند.

پروژه SpaceVR سعی دارد با ارسال دوربینی مخصوص به ایستگاه فضایی بین المللی، تصویری 360 درجه از فضای بیکران اطراف و البته کره زمین به دست آورده و آن را تبدیل به تجربه ای قابل لمس و دیدار در واقعیت مجازی نماید.

توسعه دهندگان SpaceVR سعی دارند نت فلیکسی مخصوص برای علاقه مندان به فضا بسازند و از این طریق کاربران می توانند با خرید اشتراک ماهانه و در اختیار داشتن یک هدست واقعیت مجازی (چه گوگل کاردبورد چند دلاری و چه آکیلس ریفت و HTC Vive چند صد دلاری) به ایستگاه فضایی سفر کنند و از آن طریق به تماشای گذر سازه ی آهنی از روی کره زمین باشند.

کاغذ بازی ها و بوروکراسی این کار تمام و کمال انجام شده و تنها لازم است که در صفحه کیک استارتر از این پروژه حمایت مالی خود را اعلام کنید تا SpaceVR طی سال های آتی به خانه های مان آید. حمایت از این پروژه به صورت خرید اشتراک های ماهیانه و سالیانه است، بنابراین به محض اینکه SpaceVR آماده شود و دوربین به فضا فرستاده شود می توانید از برنامه ی آن بهره ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی