ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلفابت با شرکت Dexcom برای ساخت پوشیدنی های جدید قرارداد امضا کرد

موسسین گوگل همچنان به مقوله سلامت و افزایش طول عمر انسان می اندیشند و نتیجه این طرز تفکر، انعقاد قرارداد با شرکت Dexcom، تولیدکننده دستگاه های مانیتور گلوکز خون برای افراد مبتلا به دیابت است. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

موسسین گوگل همچنان به مقوله سلامت و افزایش طول عمر انسان می اندیشند و نتیجه این طرز تفکر، انعقاد قرارداد با شرکت Dexcom، تولیدکننده دستگاه های مانیتور گلوکز خون برای افراد مبتلا به دیابت است.

آلفابت با همکاری Dexcom قصد دارد تا دستگاه های Continuous Glucose Monitoring یا CGM را طراحی کند اما تفاوت دستگاه های آلفابت با آنچه که امروز می بینیم، تلفیق آن با تکنولوژی های گوگل و کوچک ساختن شان است. Dexcom حالا به بخش Life Sciences می پیوندند، شرکتی که حالا به طور کامل از گوگل جدا شده و زیر مجموعه آلفابت شده است.

دستگاه های مذکور به طور کامل توسط Dexcom فروخته می شوند اما تکنولوژی Life Sciences درون آن ها نهفته شده. در عوض، کمپانی Dexcom حالا باید 35 میلیون دلار از سهام یا نقدینگی خود را در اختیار آلفابت قرار دهد و پس از اینکه همکاری به نقطه ای مشخص رسید، 65 میلیون دیگر نیز واگذار گردد. به محض اینکه فروش پوشیدنی های جدید به نقطه ای مشخص رسید، Life Sciences از هر دستگاه 5 الی 9 درصد سود دریافت خواهد نمود.

اندرو کنراد، مدیر تیم Life Sciences می گوید: «ما متعهدیم تا تکنولوژی های جدیدی را توسعه دهیم که سلامت مردم را از حالت انفعالی خارج می کند. این همکاری، گامی رو به جلو برای نظارت و آسان نمودن مدیریت سلامت برای افراد مبتلا به دیابت است».

پروژه های هیجان انگیزی در Life Sciences در جریان است. از تولید پوست انسان گرفته تا نانوذرات مغناطیسی برای یافتن سلول های سرطانی و تشخیص بیماری های خاص که با این تغییر ساختار احتمالا در موردشان بیشتر خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mm
    mm | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    من موندم خلاقیت گوگل برای این اسم کجا بوده برخلاف اسم گوگل که کاملا خاص و برای خودش تبدیل به واژه و فرهنگ شده الفابت تو ایران خمیر ریش تولید می کنه
    http://www.uploadax.ir/images/gva14h48py7ff8dhf9nc.jpg

مطالب پیشنهادی