ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن پریسکوپ حالا 10 میلیون کاربر دارد

اپلیکیشن لایو استریمینگ توئیتر به تازگی به موفقیت بزرگی دست یافته است. بنابرگفته کیوان بیک پور، سازنده پریسکوپ، تا این لحظه 10 میلیون حساب کاربری فعال در نسخه های iOS و اندروید پریسکوپ به ثبت رسیده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

اپلیکیشن لایو استریمینگ توئیتر به تازگی به موفقیت بزرگی دست یافته است. بنابرگفته کیوان بیک پور، سازنده پریسکوپ، تا این لحظه 10 میلیون حساب کاربری فعال در نسخه های iOS و اندروید پریسکوپ به ثبت رسیده اند.

گفتنی است که توئیتر در ده روز اول عرضه، به رکورد یک میلیون کاربر رسید و حالا پس از حدود 4 ماه از انتشار پریسکوپ به آمار 10 میلیون نفر رسیده است. بیک پور اذعان داشته که معیار سنجش موفقیت این اپ، مدت زمانی است که کاربران به تماشای محتوای آن اختصاص می دهند.

بنابرگفته وی، کاربران پریسکوپ تا این لحظه در مجموع به تماشای حدود 40 سال محتوای ویدئویی در آن نشسته اند. ضمنا این آمار فقط مختص به اپلیکیشن موبایل بوده و هنوز استریم های تحت وب شمارش نشده اند. بیک پور در مورد این آمار و ارقام می گوید: "هیچ معیاری بهتر از این نمی تواند اشتیاق مردم به استفاده از پریسکوپ را به نمایش بگذارد."

بنیان گذار پریسکوپ در ادامه به قابلیت های جدیدی که قرار است به اپلیکیشن اضافه شوند اشاره نمود. یکی از آنها دکمه Fast-Forward بوده که به کمک آن کاربران قادرند حین تماشای بازپخش هر استریم آن را به سرعت به جلو و عقب ببرند.

وی همچنین افزود که کمپانی در حال کار روی قابلیت هایی است که از محتوای اسپم و سوء استفاده در پلتفرم جلوگیری خواهند کرد و همچنین امکان مخابره تصاویر در حالت افقی نیز به زودی به پریسکوپ اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    واقعا برنامه ی انقلابییه...
    یادمه یکی توش حمله ی پلیـس به خونش رو استریم کرده بود! یکی بم گفت.. منم رفتم یه دیقشو نگا کردم.. انگار یه کشوره عـربی بودن! ...
    اگه بشه به غیر از دوربینه‌ موبایل.. ویدیو های عادی رو هم استریم کرد دیگه میتونه جای تـلویزیون رو بگیره..

مطالب پیشنهادی