ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی نوت 5 سامسونگ مشخص گردید

حالا که گلکسی نوت 5 سامسونگ رسما معرفی شده است، بسیاری بی صبرانه انتظار اعلام قیمت و زمان عرضه آن را می کشند. خوشبختانه دریافت پیش سفارش برای خرید نوت 5 از امروز یعنی 22 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۸

حالا که گلکسی نوت 5 سامسونگ رسما معرفی شده است، بسیاری بی صبرانه انتظار اعلام قیمت و زمان عرضه آن را می کشند.

خوشبختانه دریافت پیش سفارش برای خرید نوت 5 از امروز یعنی 22 مردادماه آغاز می شود و عرضه آن (چه به صورت بدون قرارداد و چه همراه با قرارداد) از تاریخ 30 مرداد ماه در ایالات متحده آمریکا کلید خواهد خورد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در مورد قیمت فبلت جدید سامسونگ هم باید بگوییم که از طریق چهار اپراتور اصلی آمریکا با قیمت 299 دلار ارائه می گردد، در حالی که نسخه بدون قرارداد آن تقریبا 800 یورو یا دلار آب خواهد خورد.

البته هضم این قیمت برای بسیاری از کاربران ساده نخواهد بود اما از طرفی هم نوت 5 بهترین سخت افزار و نرم افزاری را در خود دارد که سامسونگ می تواند در قالب یک محصول به کاربرانش عرضه کند و به همین دلیل شاید از جهاتی تعیین چنین قیمت بالایی برای آن قابل درک باشد.

در ایالات متحده آمریکا این فبلت در قالب رنگ های مشکی و سفید (همراه با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایت) از طریق اپراتورهای AT&T، اسپرینت، T-Mobile، ورایزن و  U.S. Cellular ارائه می گردد.

البته محصول مورد بحث از طریق وبسایت های مختلف از جمله Best Buy و آمازون نیز قابل خریداری خواهد بود و برای مشخص شدن قیمت دقیق این دستگاه باید همچنان منتظر اعلام خبر از سوی اپراتورها و فروشگاه های یاد شده باشیم.

لازم به یادآوری است که از فردا شهروندان آمریکایی می توانند در بیش از 7000 فروشگاه مختلف این کشور نگاهی نزدیک به امکانات و طراحی بدنه نوت 5 داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (53 مورد)
  • ali.do
    ali.do | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    به نظرتون اس 6 اج بخرم یا نوت 5 یا اج پلاس

  • sirvan
    sirvan | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    سلام دوستان لطفأ راهنمایی کنید کسانی که از نت5یا نت4 استفاده کردید از لحاظ همه چی باطری دوربین وکارایش وقیمت دقیق چقد هست الان توبازار الان نت5 نگاه کردم چند قیمت مختلف داره جریان چیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی