ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تشخیص مسافران مست توسط دوربین های امنیتی راه آهن ژاپن

راه آهن ژاپن به تازگی تکنولوژی جدیدی را به کار بسته است که به کمک آن دوربین های امنیتی قادر هستند افرادی که مشروبات الکلی مصرف کرده اند را شناسایی کنند. مسئولین  امیدوارند که با ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۹

راه آهن ژاپن به تازگی تکنولوژی جدیدی را به کار بسته است که به کمک آن دوربین های امنیتی قادر هستند افرادی که مشروبات الکلی مصرف کرده اند را شناسایی کنند. مسئولین  امیدوارند که با استفاده از این سیستم، آمار مرگ و میر را در مجموعه خود کاهش دهند.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۳، تعداد ۲۲۱ نفر از مسافرین راه آهن ژاپن جان خود در اثر حادثه از دست داده اند. تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که ۶۰ درصد از این افراد به علت مصرف مشروبات الکلی، دچار حادثه شده اند.

سیستم جدید به دوربین های امنیتی این امکان را می دهد تا رفتار مسافران را کنترل کنند و از این طریق افرادی که مست هستند را شناسایی نمایند. برای مثال اگر مسافری برای مدت زمان طولانی روی یک نیمکت بنشیند و یا در حال راه رفتن حرکتی مارپیچ را از خود به نمایش بگذارد، سیستم امنیتی هشدار لازم را به نگهبانان می دهد تا کمک های لازم در اختیار مسافر قرار گیرد.

تکنولوژی جدید در حال حاضر تنها در یکی از ایستگاه های راه آهن ژاپن پیاده سازی شده و توسط ۴۶ دوربین به انجام می رسد. ژاپن در نظر دارد به زودی این سیستم را در دیگر ایستگاه ها نیز پیاده سازی کند.

wsj
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • دادا
    دادا | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    برای جان آدم ها ارزش قائل هستن دلم می خواهد آمار سانحه های اران درمورد قطار را بدانم!

  • ali
    ali | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    خوبه

    چیزی نمونده به ما برسن

    :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی