ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

5 موردی که می توانست گلکسی اس 6 اج پلاس را بهتر کند

دقایقی پیش، سامسونگ از دو تلفن همراه گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس پرده برداشت و توضیحات تکمیلی در ارتباط با هر دو تلفن در اختیارتان قرار دادیم اما گلکسی اس 6 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۱۳

دقایقی پیش، سامسونگ از دو تلفن همراه گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس پرده برداشت و توضیحات تکمیلی در ارتباط با هر دو تلفن در اختیارتان قرار دادیم اما گلکسی اس 6 اج پلاس حقیقتا تفاوت بسیاری با گلکسی اس 6 ندارد.

اگر سامسونگ تنوع بیشتری به خرج می داد و ریسک می کرد، شاید اس 6 اج پلاس با این اسم بلند بالایی که داشت، می توانست محصولی منحصر به فرد و جذاب تر باشد تا تکرار دوباره یک تلفن همراه دیگر.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا 5 موردی که می توانست گلکسی اس 6 اج پلاس را به تلفن همراه بهترین تبدیل کند با هم مرور کنیم.

Edge-panels
اولین بار در سپتامبر 2014 بود که سامسونگ از نمایشگرهای اج پرده برداشت. فبلت سال پیش کره ای ها در قسمت راست خمیدگی جالبی داشت که در آن پنل، اپلیکیشن ها و ویجت های خاصی برایش در نظر گرفته شده بود. متاسفانه در تلفن جدید شرکت، کارایی پنل ها بسیار کاهش یافته و دیگر خبری از آن همه کاربردی که در نوت اج می دیدیم نیست.
IR-Blaster
شاید برای شما IR Blaster ویژگی مهمی نباشد اما بسیاری هستند که می خواهند از تلفن همراه خود به عنوان کنترل استفاده کنند. در حقیقت چنین قابلیتی در تمام تلفن های مطرح بازار در نظر گرفته شده و نبود آن در گلکسی اس 6 اج پلاس جالب به نظر نمی رسد.
Removable-Battery
سامسونگ این بار هم راه گلکسی اس 6 و اس 6 اج را ادامه داده و باتری های دستگاه غیر قابل جدا شدن هستند. اگرچه این مسئله ایراد به حساب نمی آید اما ارائه حق انتخاب در این زمینه، همانند گذشته، می توانست دلچسب باشد.
MicroSD-slot
خبری از جایگاه میکرو اس دی نیست. به محض اینکه ورژن 32 یا 64 گیگابایتی تلفن همراه خود را خریداری کردید، دیگر حق انتخابی برای افزایش آن نخواهید داشت.
Grippier-back
باید پذیرفت که گلکسی اس 6 اج پلاس با بدنه شیشه ای در قسمت پشتی اش چندان خوش دست نیست. البته طبیعی است که تلفنی در این ابعاد نمی تواند ویژگی فوق الذکر را داشته باشد اما برای مثال بدنه نوت های قبلی حس راحت تری را القا می کردند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    اسمش رو میذاشت note edge 2 بهتر نبود ؟؟؟
    اسمش 1 کیلومتر ـه ، بیای تلفظ کنی طرف خواب ـش برده :|

  • m
    m | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    اﻳﻨﺎ ﻣﺸﻜﻼﻱ اﭘﻠﻢ ﻫﺲ... ﭼﻮﻥ ﻣﺸﻜﻞ ﻧﻴﺲ!

  • محمد
    محمد | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    سامسونگ پلاستیک میزنه گیر میدین شیشه میزنه گیرمیدین.دیجی من اصلا ازت راضی نیستم.
    من نمیدونم این سامسونگ باید چیکارکنه.

  • شاهین
    شاهین | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    چقدر شلوغش کرده دیجیاتو 100 تا مطلب ازش گذاشته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی