ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دریچه: نبرد پولادین؛ معرفی بازی Warframe

همه ی ما به دنبال یک سرگرمی خوب می گردیم، اما همیشه سرگرمی های خوب ارزان نیستند و باید برای به دست آوردن شان، هزینه کرد. با این وجود هنوز هم می توانیم با پرداخت کمترین مبالغ، ساعات ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

همه ی ما به دنبال یک سرگرمی خوب می گردیم، اما همیشه سرگرمی های خوب ارزان نیستند و باید برای به دست آوردن شان، هزینه کرد. با این وجود هنوز هم می توانیم با پرداخت کمترین مبالغ، ساعات بسیار خوشی را برای خود به وجود آوریم.

بازی های ویدیویی رایگان، جزو آن دسته از تفریحاتی به حساب می آیند که می توانید بدون نیاز به پرداخت حتی یک ریال، آن ها را دانلود کرده و برای ساعاتی متمادی از این عناوین لذت ببرید.

شاید این طور پیش خود فکر کنید که بازی های رایگان از کیفیت پایینی برخوردارند. اما در این روزهای دنیای بازی های ویدیویی همه چیز در حال تغییر و تحول است و بازی های رایگان نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

موفقیت عناوین بزرگی همچون دوتا ۲ و Team Fortress 2، به خودی خود خلاف این طرز فکر را ثابت می کنند. جذابیت بی حد و مرز این دو بازی، سبب شد تا نظر بسیاری از گیمرها به سوی این عناوین جلب شده و به طرز اعتیاد آوری به بازی کردن بپردازند. اما این دو عنوان، تنها بازی های رایگان موفقی نیستند که تا کنون، پا به این دنیا پر نشاط و جذاب گذاشته اند.

بازی های رایگان امروزی، دریچه ای به سوی دنیای شگفت انگیز سرگرمی هستند که می توان به وسیله ی آن پای خود را از دنیایی که در آن زندگی می کنیم، فرا تر گذاشته و قدم در سرزمینی بگذاریم که جز تفریح و لذت، هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد.

در این هفته با دیجیاتو و دریچه همراه باشید تا با Warframe ساخته ی استودیوی Digital Extremes بیشتر آشنا شویم.

Evolution_0001

ژانر اکشن همیشه سرگرم کننده و هیجان انگیز است. مهم نیست که این ژانر روی پرده ی نقره ای سینما نقش بندد یا به عنوان یک بازی ویدویی روی کنسول ها اجرا شود، مهم آن است که مردم این ژانر را دوست دارند و از آن لذت می برند.

همانطور که گفتیم، بازی های ویدیویی اکشن نیز در میان گیمرها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و توسعه دهندگان نیز سعی می کنند با عرضه ی عناوینی ارزنده، در صدد برآورده کردن نیاز آن ها برآیند.

تیم Digital Extremes که عناوینی همچون Dark Sector و Darkness 2 را در کارنامه ی کاری خود دارد، در سال 2013 با عرضه ی Warframe به صورت رایگان توانست نظر بسیاری از گیمرها را به سوی خود جلب کنند.

925c964a306879eef68b48314782d83c

وارفریم اکشنی سوم شخص است که به عنوان یک بازی رایگان بسیار خوش ساخت و لذت بخش در میان گیمرها شناخته می شود. توسعه دهندگان این بازی، آینده ای دور را برای قرار دادن ساختار گیم پلی در آن برگزیده اند تا بتوانند از سرعت بالای سلاح های آن زمان، استفاده و روندی سریع و هیجان انگیز را برای بازی خلق کنند.

بازیکنان وارفریم، کنترل جنگویانی باستانی با نام Tenno را در دستان خود دارند و می توانند از تمامی قابلیت آن ها برای از پیش رو بر داشتن دشمنان استفاده کنند. اما این جنگجویان، در کنار مهارت خود نیاز به زره و سلاح هایی پیشرفته دارند تا بتوانند با استفاده از آن ها به نبرد بپردازند.

تنوها برای حفظ بدن هایشان در برابر ضربات مهلک دشمن، از زره هایی به نام Warframe بهره می برند که تیم توسعه دهنده برای این عنصر در بازی، ویژگی های مناسبی، تعریف کرده است.

img-ps4-gameplay-of-warframe-416

از ویژگی های مهمی که می توان به آن اشاره کرد، امکان ارتقای زره به درجات بالاتر است که با پیشروی در مسیر بازی و سخت تر شدن روند گیم پلی، به شدت سودمند و مفید واقع می شود.

اما سیستم ارتقا بخشیدن، تنها ویژگی بارز وارفریم ها نیست و دومین ویژگی مهم آن ها، مربوط به بخش شخصی سازی در بازی می شود. هر گیمری می تواند طبق سلیقه ی شخصی، وارفریمی را برای کاراکتر خود طراحی کند و همچنین با کسب امتیاز در بازی، آن را بهبود بخشد.

همانطور که گفتیم، تنو ها به سلاح نیز برای از بین بردن دشمنان شان نیاز دارند. هر کاراکتر در بازی از سه سلاح متفاوت و مفید بهره می برد که یکی از آن ها برای نبرد های تن به تن و دو تای دیگر، برای مبارزات از راه دور در نظر گرفته شده.

2013-06-08_00019

گیم پلی روندی سریع و نفس گیری دارد و سرعت عمل، حرف اول را در بازی می زند. اگر بخواهید گیم پلی بازی را برای خود به تصویر بکشید، می بایست شوتر سوم شخصی را تجسم کنید که المان های آن با حرکاتی آکروباتیک و پارکور مانند، ترکیب شده باشد.

المان های موجود در بازی به شدت جذاب اند و تمامی آن ها در کنار یکدیگر توانسته اند وارفریم را به یکی از بهترین بازی های اکشن رایگان تبدیل کنند. اما تنها گیم پلی بازی نیست که باعث موفقیت این اثر شده.

به جرات می توان وارفریم را از نظر جلوه های بصری، در میان بهترین بازی های رایگان قرار داد. جزئیاتی موجود در گرافیک وارفریم، در کمتر بازی رایگانی پیدا می شود و همین ویژگی باعث شده تا این عنوان به یکی از بهترین بازی های رایگان موجود روی شبکه استیم تبدیل شود.

WarframeHUD

تعداد بازی های رایگانی که روی شبکه ی استیم عرضه می شوند کم نیستند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود. علاوه بر این، با وجود عناوین قدرتمند، رقابت برای بازی های دیگر به شدت سخت شده.

وارفریم، با سبک نوآورانه و جذابیتی که در گیم پلی آن نهفته است، توانسته طرفداران پر و پا قرصی را برای خود پیدا کند و به یکی از پر مخاطب ترین بازی های رایگان روی شبکه استیم تبدیل شود.

Warframe

Warframe

سازنده: Digital Extremes قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان حجم: 9961 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • R@him
    R@him | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    زیاد از این سبک بازی ها خوشم نمیاد، سرگیجه میگیرم.

  • mortezaall(mutd)
    mortezaall(mutd) | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    باید تجربش کنم...فکرکنم حس و حال مس افکت رو داشته باشه...
    ...

    • Villa Malis
      Villa Malis | ۲۰ دی ۱۳۹۸

      بنظر من بسیار شبیه به سری Destiny هست که واقعأ سبکی عالیست!

  • mortezaall(mutd)
    mortezaall(mutd) | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    dark sector...نگو آقا گلبم گرفت...خیلی خوب بود...

  • mahdi
    mahdi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    سلام.۲تا سوال داشتم
    ۱ -بازی های رایگان استیم آنلاینه یا آفلاین؟
    ۲-بازیه مورتال کومبات ایکس برای کنسول های نسل هفتم میاد یا نه؟

  • Mohi Beyki
    Mohi Beyki | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی بازیه باحالیه، من البته چند وقتیه بازی نکردم، اپدیت جدیدش همین تازگیا اومده بود، خیلی دوست داشتم که mass effect آنلاین می‌بود :دی ولی یکم داستانش ضعیفه از نظر من :)

مطالب پیشنهادی