ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دموی PES 2016 برای کنسول ها به صورت رایگان منتشر شد

اگر یکی از کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، اکس باکس وان و اکس باکس 360 را دارید، همین حالا با مراجعه به فروشگاه آنلاین کنسول خود، نسبت به دانلود نسخه دموی PES ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۱

اگر یکی از کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، اکس باکس وان و اکس باکس 360 را دارید، همین حالا با مراجعه به فروشگاه آنلاین کنسول خود، نسبت به دانلود نسخه دموی PES 2016 به صورت رایگان اقدام کنید.

پستی که در پلی استیشن استور منتشر شده می گوید: «دمو را همین حالا دانلود کنید تا تغییرات پایه ای گیم پلی که در PES 2016 اعمال شده و قرار است استانداردها را یک بار دیگر در بازی های فوتبال بالا ببرد تجربه کنید».

دموی منتشر شده به بازیکنان اجازه می دهد تا ویژگی های کنترل یک به یک در دریبل ها و همچنین سیستم پیشرفته برخوردها حین تکل را تجربه کنند. یک مدل هوش مصنوعی جدید نیز در بازی گنجانده شده که نسبت به هوش مصنوعی قبلی باهوش تر است.

7 تیم یوونتوس، آ اس رم، بایرن مونیخ، کورینتیانس، پالمیراس، برزیل و فرانسه در این دمو قابل بازی هستند. گفتنی است که بازی ها 7 الی 10 دقیقه ای خواهد بود و زمان و وضعیت آب و هوایی مختلفی نیز برای آن در نظر گرفته شده.

اگر همچنان به انجام PES 2014 می پردازید باید بدانید که در تاریخ 17 نوامبر، سرورهای بازی خاموش شده و تمام تمرکز روی نسخه های 2015 و 2016 خواهد رفت. PES 2016 در تاریخ 15 سپتامبر برای کنسول های نامبرده و پی سی عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    pes فقط نسخه های فردش بدرد میخوره...2016 هم به سرنوشت 2014 دچار میشه

  • علی
    علی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    هیچی مثل pes نمیشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی