ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نرم افزارهای پیشنهادی سامسونگ برای گلکسی نوت 5 و اس ۶ اج+ معادل ۳۰۰ دلار ارزش دارند

گلکسی نوت 5 و اس ۶ اج+ دیشب برای اولین بار توسط سامسونگ معرفی شدند؛ از زمان معرفی تا کنون تمام جزییات سخت افزاری مربوط به این محصولات را در دیجیاتو پوشش دادیم و تلاش کردیم ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۵

گلکسی نوت 5 و اس ۶ اج+ دیشب برای اولین بار توسط سامسونگ معرفی شدند؛ از زمان معرفی تا کنون تمام جزییات سخت افزاری مربوط به این محصولات را در دیجیاتو پوشش دادیم و تلاش کردیم تا شما را با امکانات موبایل های جدید سامسونگ آشنا کنیم.

اما آنچه که سامسونگ در اختیار کاربرانش قرار می دهد تنها به دنیای سخت افزار خلاصه نمی شود. گلکسی نوت 5 و اس ۶ اج+ با اپلیکیشن های جالبی همراه شده اند که استفاده از آن ها می تواند برای کاربران مفید باشد.

آنطور که شواهد امر نشان می دهد، ارائه سرویس های نرم افزاری متعدد برای سامسونگ بسیار حائز اهمیت بوده است. کره ای ها با برترین توسعه دهندگان نرم افزار از سراسر جهان قرارداد امضا کرده اند تا بتوانند نرم افزارهای منتخب را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهند. بد نیست بدانید که ارزش کلی این اپلیکیشن ها معادل ۳۰۰ دلار برآورد می شود.

در ادامه مطلب با سرویس ها و نرم افزارهایی که به صورت پیش فرض همراه با نوت 5 و اس 6 اج+ ارائه می شوند، بیشتر آشنا می شویم.

Komoot / قیمت: ۲۶.۹۹ دلار

komoot-banner-640x290

Komoot اپلیکیشنی ایده آل برای دوچرخه سواران و کوه نوردان به شمار می رود. این برنامه با نقشه های دقیقی که از محل های مختلف ارائه می دهد، در مسیریابی به یاری شما خواهد شتافت. Komoot به صورت رایگان قابل دریافت است، اما در صورتی که بخواهید از امکانات بیشتر آن نظیر راهنمای صوتی و نقشه های آفلاین استفاده کنید، باید بسته ۲۶ دلاری آن را تهیه نمایید. نیاز به توضیح نیست که سامسونگ این بسته را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

Lifesum / قیمت: ۱۸ دلار

Lifesum-Breakfast-770x315

Lifesum اپلیکیشنی است که به شما در کنترل غذایی که میخورید کمک می کند. اگر می خواهید وزن اضافه کنید و یا قصد رژیم گرفتن دارید، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برنامه غذایی مناسبی را دریافت کنید و با دقت بیشتری وضعیت سلامت خود را مورد سنجش قرار دهید. درست مانند Komoot این برنامه نیز به صورت رایگان قابل دریافت است، اما اگر می خواهید از قابلیت های بیشتری برخوردار شوید، باید بسته طلایی آن به قیمت ۱۸ دلار را خریداری کنید. سامسونگ این بسته را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

TripAdvisor / تخفیف ۱۵ درصدی برای رزرو تورها

tripadvisor_1

اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید، اپلیکیشن TripAdvisor یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند شما را در این راه یاری نماید. با استفاده از این برنامه می توانید از جذاب ترین برنامه ها و مکان های توریستی کشور مقصد مطلع شوید و حتی نسبت به خرید آن ها نیز اقدام نمایید. کاربران سامسونگ با استفاده این اپلیکیشن، زمانی که نسبت به رزرو تور های مختلف اقدام کنند، تخفیفی ۱۵ درصدی را دریافت می کنند.

The Economist / قیمت: ۶۴ دلار

The-Economist-Banner-w600

مجله اکونومیست یکی از معتبر ترین مجله های اقتصادی به شمار می رود. کاربران گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج+ به مدت ۶ ماه می توانند به نسخه کامل این مجله به مدت ۶ ماه دسترسی داشته باشند.

The Guardian / قیمت: ۲۴ دلار

The-Guardian

اشتراک اپلیکیشن نشریه گاردین به صورت ماهانه ۴ دلار قیمت دارد. اما کاربران فبلت های سامسونگ می توانند به صورت رایگان به مدت ۶ ماه  از مطالب و جداول این نشریه استفاده نمایند.

Kindle for Samsung / قیمت: ۵۰ دلار

SM-T350NZWAXNZ-322607-0-w600

Kindle for Samsung همانطور که از اسمش بر می آید به صورت اختصاصی برای محصولات سامسونگ طراحی شده است. این اپلیکیشن هر ماه یک کتاب رایگان را جهت مطالعه در اختیار کاربران قرار می دهد.

NY Times / قیمت: ۹۰ دلار

new_york_times_720

نیویورک تایمز نشریه دیگری است که به مدت ۶ ماه اشتراک رایگان آن در اختیار کاربران نوت ۵ و اس ۶ اج+ قرار می گیرد. این اپلیکیشن به نحوی طراحی شده است که مطالب نشریه به بهترین نحو ممکن بر روی نمایشگر با کیفیت فبلت های سامسونگ به نمایش در بیایند.

Scribd / قیمت: ۲۷ دلار

4407438-scribd+banner-w600

اپلیکیشن Scribd دسترسی شما را به میلیون ها کتاب، کتاب صوتی و کمیک استریپ فراهم می کند. این اپلیکیشن هم چنین با استفاده از سلایق شما سعی می کند از آرشیو جامع خود، بهترین پیشنهاد های ممکن را در اختیارتان قرار دهد.

Driver Speedboat Paradise / قیمت: ۱.۵ دلار

Driver-Speedboat-Paradise-Hack-Cheats-Android-And-iOS-660x330-w600

قایق های خود را روشن کنید و در جذاب ترین رودهای دنیا به مسابقه با دیگر قایق ها بپردازید. این بازی یکی از باکیفیت ترین ساخته های Ubisoft است که به صورت پیش فرض بر روی نوت ۵ و گلکسی اس 6 اج پلاس نصب شده است.

Empire: Four Kingdoms / قیمت: ۱۰ دلار

maxresdefault-w600

تاج پادشاهی را بر سر بگذارید و قلعه کوچک خود را تبدیل به سلطنتی ماندگار کنید. ارتشی را ساماندهی کنید که قدرتش لرزه بر تن دیگر پادشاهان می اندازد و عظمتش در جنگ ها، پیروزی های متعددی را برایتان به همراه می آورد. این بازی استراتژیک هرچند رایگان است، اما به کاربران سامسونگ هدایایی را به ارزش ۱۰ دلار ارائه می کند.

Hearthstone Heroes of Warcraft / قیمت: ۴.۴۹ دلار

Hearthstone-banner-w600

این اپلیکیشن یک بازی کارتی استراتژیک از بلیزارد است که می تواند برای علاقه مندان به دنیای وارکرفت گزینه جذابی به شمار رود. کاربران سامسونگ هنگام نصب این بازی، سه بسته تشویقی را به ارزش ۴.۴۹ دلار دریافت خواهند کرد.

OneDrive / قیمت: ۴۸ دلار

BM-OneDrive-Hero-Banner-715x361-w600

بر اساس قراردادی که بین سامسونگ و مایکروسافت وجود دارد، کاربران نوت ۵ و اس ۶ اج+ می توانند به مدت ۲ سال از خدمات فضای ابری OneDrive به رایگان استفاده نمایند. در طول این زمان ۱۰۰ گیگابایت فضا در اختیار کاربران قرار می گیرد.

SketchBook for Galaxy / قیمت:۴.۹۹ دلار

unnamed-w600

این برنامه تنها مخصوص نوت ۵ طراحی شده تا با استفاده از آن کاربران قادر باشند لذت کار با قلم S Pen را تجربه نمایند. اگر به نقاشی و طراحی علاقه مند هستید، SketchBook یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید پیدا کنید.

ArtRage / قیمت: ۴.۹۹ دلار

ArtRage4-w600

ArtRage یکی دیگر از برنامه هایی است که برای نقاشی کردن در اختیار کاربران گلکسی نوت ‍۵ قرار می گیرد. در این برنامه ابزارهای مختلفی مانند رنگ روغن در اختیارتان قرار می گیرد تا با استفاده از آن ها و قلم S Pen خلاقیتتان را شکوفا سازید و طرح های ماندگاری را از خود به ثبت رسانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • رضا
    رضا | ۷ دی ۱۳۹۴

    سلام نوت ۵من یک ماه خریدم واقعا راضیم فقک کمبودن فضا و حجمش ناراحتی داره

  • morteza
    morteza | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    خوبه واقعا ۳.۵ ملیون بدی به نوت ۵ بعدش ۹۰۰ هزار تومنم برنامه بریزی واقعا سامسونگ چی فکر کرده?!!!!! این شرکت سیردونی نداره واقعا اشغاله

  • رضا
    رضا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    راستش یکم تو ذوقم خورده بود ولی با این نرم افزارا یکم نظرم برگشت. واسه من که ایران نیستم اتفاقا خیلیم خوبن. مخصوصا 100 گیگا بایت وان درایو. تازه تی موبایل یک سال نت فلیکس رایگان هم میده باهاش. ماهانه بیست و پنج دلار. عالیههههه

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    برنامه های کاربردی رو در اختیار کاربر قرار داده دوست دارم یه چند روز امتحانش کنم تو فکر خریدش نیستم چون نمیتونم از ios دل بکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی