ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالا نوار مشکی در پایین نمایشگر نسل دوم موتو ۳۶۰ هم وجود خواهد داشت

موتو ۳۶۰ اولین ساعت هوشمند پلتفرم اندروید Wear بود که از نمایشگر گرد بهره می برد و هرچند مورد استقبال زیادی قرار گرفت، اما نوار سیاه رنگ پایین صفحه نمایشش باعث شد برخی طراحی آن را به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

موتو ۳۶۰ اولین ساعت هوشمند پلتفرم اندروید Wear بود که از نمایشگر گرد بهره می برد و هرچند مورد استقبال زیادی قرار گرفت، اما نوار سیاه رنگ پایین صفحه نمایشش باعث شد برخی طراحی آن را به یک لاستیک پنچر تشبیه کنند که باد آن در رفته باشد.

حالا و با گذشت حدود یکسال از زمان عرضه این محصول، بسیاری منتظر افشای جزئیات بیشتری در مورد دومین نسل آن هستند تا مشخص شود موتورولا توانسته با رفع ایرادات قبلی، یک ساعت هوشمند جذاب تر تولید کند یا خیر.

موتورولا برای چنین افرادی یک خبر بدی دارد، چرا که این شرکت روز گذشته ویدیویی از یک ساعت هوشمند روی حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد که به نظر می رسید محصول نمایش داده شده در آن نسل دوم موتو ۳۶۰ باشد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

موتورولا با فاصله کمی ویدیو را حذف کرد و تصویر نمایش داده شده در آن هم یک رندر گرافیکی بود که ممکن است با محصول نهایی اندکی تفاوت داشته باشد، اما با این حال متاسفانه حضور مجدد نوار مشکی در پایین نمایشگر آن به وضوح دیده می شد.

این ویدیوی کوتاه ۱۵ ثانیه ای اشاره ای به جزئیات سخت افزاری نمی کند و در آن تنها انجام یک جستجوی اینترنتی با دستورات صوتی به نمایش گذاشته می شود، اما پیشتر شایعات و تصاویری منتشر شده که برخی از مشخصات این ساعت هوشمند را مشخص می کنند.

بر اساس این شایعات گمان می رود جزئیات سخت افزاری دومین موتو ۳۶۰ شامل مواردی مثل نمایشگر با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، پردازنده ۴ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۰۰ به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری بزرگتر از پیش با ظرفیت ۴۰۰ میلی آمپر باشد.

البته صحت هیچ کدام از شایعات و تصاویر موجود را نمی توان با قطعیت تایید کرد و در حال حاضر لازم است تا انتشار اطلاعات بیشتر از سوی سازنده یا فرا رسیدن تاریخ رونمایی منتظر بمانیم، موردی که به توجه به ارائه ویدیوی یاد شده، به نظر نمی رسد فاصله زیادی تا آن داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • m
    m | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    ﻣﻦ ﻧﻤﻴﻔﻬﻤﻢ اﺧﻪ اﻳﻦ ﺳﺨﺖ اﻓﺰاﺭ ب چ ﺩﺭﺩ اﻳﻦ ﺟﻮﺟﻪ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ?

  • امیر
    امیر | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    سینا موتو360 اولین ساعت هوشمند نه تلفن هوشمند؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی