ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی تبلت G Pad II را در وب سایت خود معرفی کرد

کمپانی LG امروز از نسخه دوم تبلت پر طرفدار خود به نام G Pad پرده برداشت. البته این رونمایی در وب سایت شرکت مذکور صورت گرفته و به نظر می رسد محصول مورد نظر در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۲۴

کمپانی LG امروز از نسخه دوم تبلت پر طرفدار خود به نام G Pad پرده برداشت. البته این رونمایی در وب سایت شرکت مذکور صورت گرفته و به نظر می رسد محصول مورد نظر در حال حاضر، صرفا برای کاربران کره جنوبی در دسترس قرار گیرد.

به لیست مشخصات سخت افزاری G Pad که نگاهی داشته باشید، به نظر می رسد که این محصول با نمونه پیشین خود تفاوت چندانی نداشته باشد اما با نگاهی عمیق تر می توان به برخی از قابلیت های ویژه آن پی برد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تبلت G Pad II 8.0 از همان نمایشگر ۸ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل با پنل IPS بهره می برد که در نسل قبلی نیز به کار گرفته شده بود؛ این نمایشگر همچنین به گوریلا گلس ۳ نیز مجهز شده است.

چیپست هم تغییری نکرده و ال جی این محصول را با همان پردازنده ی اسنپدراگون ۴۰۰ به بازار می فرستد که از ۴ هسته کورتکس A7 با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز بهره می برد. در این میان همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 305 بوده و ال جی صرفا ۵۰ درصد رم بیشتر از نسل قبلی را در چیپست مورد نظر گنجانده و آن را به ۱.۵ گیگابایت رسانده تا دستورات اندکی سریع تر پاسخ داده شوند.

حافظه داخلی این تبلت نیز اکنون دو برابر شده و می توانید آن را با ۳۲ گیگابایت خریداری کنید که البته استفاده از کارت های حافه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت نیز امکان پذیر است. پیشتیبانی از GSM، 3G و LTE نیز در این تبلت وجود داشته و ال جی یک استایلوس را نیز برای آن در نظر گرفته.

gsmarena_002 (1)-w600

تبلت مورد نظر شامل دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی به همراه یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری و همچنین اندروید آب نبات چوبی است.

حال اما نگاهی داشته باشیم به ویژگی های جدید G Pad II 8.0؛ این بار ال جی تصمیم گرفته تا پشتیبانی از درگاه USB با اندازه کامل را به این تبلت بیاورد. با این حساب، به راحتی قادر هستید یک فلش درایو را به تبلت خود متصل کرده و از محتویات آن استفاده کنید یا در استفاده ای حرفه ای تر، ماوس و کیبورد را به آن، بدون نیاز به هیچگونه آداپتوری متصل کنید.

حال استفاده از ماوس و کیبورد را بگذارید کنار اینکه ال جی وعده داده آفیس از مایکروسافت را به شکل کامل در دسترس کاربران این تبلت قرار دهد. سایر ویژگی ها شامل Quick Memo، Knock Code و Qpair و دیگر قابلیت های اختصاصی LG می شوند.

اینطور که مشخص گشته، فروش LG G Pad II 8.0 به زودی در کره آغاز خواهد شد و از آنجایی که نمونه قبلی به صورت بین المللی به فروش رسید، به احتمال بسیار بالا می توان انتظار داشت که همین اتفاق برای نسل دوم تبلت مورد بحث نیز رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    ههه.الجی جان با معرفی این تبلت بد تیکه ای به سامی زدی...اگه به گوشه بالا سمت راست دقت کنید روی کارت اس دی زوم کرده و روی تبلت یه قلم هم گذاشته...اشاره داره به نوت5 که رم نمی خوره

  • genius
    genius | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    الجی چرا همیشه پشت سر سامی حرکت میکنه(تقلیدی انگل وار میکنه!)
    قلم گذاشتن رو تبلت و فبلت بلاشک نبوغ سامی بوده!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی