ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وب سایت WinBeta: ویندوز ۱۰ اکنون در ۵۰ میلیون دستگاه اجرا می شود

هفته پیش برایتان نوشتیم که تعداد دستگاه هایی که اکنون از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند، به ۲۵ میلیون رسیده اند. اکنون وب سایت Win Beta ادعا می کند که بر اساس گفته های منابع ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

هفته پیش برایتان نوشتیم که تعداد دستگاه هایی که اکنون از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند، به ۲۵ میلیون رسیده اند. اکنون وب سایت Win Beta ادعا می کند که بر اساس گفته های منابع اش در ردموند، به این مهم دست یافته که تعداد دستگاه هایی که از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند، از ۵۰ میلیون نیز بیشتر شده اند.

چنین رقمی، بسیار شگفت انگیز بوده و می تواند یک رکورد جالب برای مایکروسافت باشد چرا که صرفا یک هفته ی پیش، میزان این رقم نصف مقدار فعلی بود. از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که کاربران به شکل یکجا به بروز رسانی ویندوز ۱۰ دسترسی نداشته اند و بر اساس نوبتی که مایکروسافت به آنها داده، قادر به نصب ویندوز شده اند و همین موضوع، این نکته را به ما می گوید که در صورت عدم وجود چنین سیستمی برای عرضه آپدیت، شاید می توانستیم شاهد رقمی بالاتر از ۵۰ میلیون نیز باشیم.

انتظار می رد که رقم یاد شده در ماه های آینده افزایش قابل توجهی پیدا کند، چرا که مایکروسافت نیز در این زمان، هماهنگی های بیشتری را با سخت افزارهای مختلف ایجاد نموده و به نوعی، کاربران بیشتری نیز قادر می شوند تا به سراغ بروز رسانی مذکور بروند.

بار دیگر تاکید می کنیم که این رقم به شکل رسمی اعلام نگشته و وب سایت Win Beta به وسیله منابع خود در مایکروسافت چنین موضوعی را مطرح نموده. البته باید خاطر نشان کرد که مدیران ردموند نیز در زمان معرفی ویندوز ۱۰ گفته بودند که هدفشان رسیدن به یک میلیارد دستگاه در یک بازه زمانی ۳ ساله است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد
    آقای استیون "کاپیتان" جرارد | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    نمیدونم کدوم اپل رو میگی ولی من سر اپدیت آی او اس 8.4 سه بار فکر کنم وسطای عملیات آپدیت ارور داد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی