ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گلکسی نوت ۵ دو سیم کارته از درگاه کارت حافظه microSD بهره می برد؟

حرکات و اقدامات سامسونگ، امسال بیش از هر زمان دیگری زیر ذره بین قرار گرفته اند؛ البته این تیزبینی ها دیگر نه ربطی به اپل و دادگاه هایش دارند و نه حتی خبرنگاران و اهالی رسانه پس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۵

حرکات و اقدامات سامسونگ، امسال بیش از هر زمان دیگری زیر ذره بین قرار گرفته اند؛ البته این تیزبینی ها دیگر نه ربطی به اپل و دادگاه هایش دارند و نه حتی خبرنگاران و اهالی رسانه پس از دگرگونی متریال مورد استفاده در ساخت موبایل های گران قیمت، سر به سر این شرکت گذاشته اند.

ذره بین را این بار، مشتریان به دست گرفته اند و اقدامات سامسونگ را تحلیل می کنند. امسال، شرکت کره ای تصمیم گرفت تا درگاه کارت حافظه جانبی را از محصولات اعلا و گران قیمت خود حذف کند و به همین شکل، کاربر می ماند و آن فضای ذخیره سازی که در ابتدا انتخابش کرده اما شاید در میانه راه احساس کند برایش کافی نیست. 

در ماه مارس، گلکسی اس ۶ از راه رسید که اگرچه از یک سو طرفداران این برند را به جهت دگرش طراحی خوشنود می کرد اما در هر صورت، دو ویژگی بزرگ دنیای سامسونگی، دیگر در آن وجود نداشتند. دو قابلیت تعویض باتری و همچنین اضافه کردن کارت حافظه microSD. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدتی قبل و حتی پیش از معرفی رسمی گلکسی نوت ۵، تصاویری زیادی از آن در فضای مجازی منتشر گشتند؛ یکی از همان تصاویر را در همین نوشته می بینید که ادعا می شد نسخه دو سیم کارته نوت ۵، از یک درگاه هیبریدی برخوردار بوده و می توانید به جای سیم کارت دوم، یک کارت حافظه در آن قرار دهید.

امروز بار دیگر منابع نه چندان معتبر چینی، این تصویر را به رخ کاربران کشیده و اذعان داشته اند که نسخه دو سیم کارته ی گلکسی نوت ۵، قابلیت پشتیبانی از حافظه microSD را نیز دارد.

بگذارید خیالتان را راحت کنیم؛ سامسونگ هنوز به شکل رسمی این موضوع را تایید یا رد نکرده است. از طرف دیگر، تصویری که در فوق می بینید، به گلکسی نوت ۵ تعلق نداشته و مربوط به تلفن همراه جدید سامسونگ به نام Galaxy A8 می شود که کمتر از یک ماه پیش به شکل رسمی معرفی شد. تلفن همراه مورد بحث از نمایشگری هم اندازه با نوت ۵ بهره می برد و دلیل این سوءتفاهم و شباهت بیش از اندازه دو موبایل به یکدیگر نیز، همان یکسان بودن تقریبی ابعاد آنهاست.

حال طرفداران برند سامسونگ و نوت می مانند با تلفن های بسیار کاربردیشان و حافظه نه چندان بالایش؛ موبایلی که آمده تا در دستان کاربران حرفه ای قرار گیرد، به احتمال بسیار زیاد رنگ کارت حافظه را نخواهد دید چرا که این موضوع را پیشتر در نسخه دو سیم کارته ی گلکسی اس ۶ نیز مشاهده نکرده ایم. اینکه تصور کنید نوت ۵ دو سیم کارته، دارای یک درگاه هیبریدی خواهد بود، محال نیست اما کمی بیش از حد خوشبینانه است. مشخصا در صورتی که سامسونگ در این زمینه خبری رسمی را منتشر نماید، در دیجیاتو شما را مطلع خواهیم کرد. اما پیش از آن، اصولا دلیل واقعی حذف کارت های حافظه MicroSD از تلفن های هوشمند چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان ، شرمنده پست بی معنی میزارم

    گوشی اطراف 1 تومن چی پیشنهاد میدین برا خرید؟؟؟؟

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    بابا برداشته که برداشته الان اس۶ و ادج پلاس کارت حافظه ندارن ، شرکتای قاب و کاور سازی کاور باتری دار ارائه کردند که کارت حافظه و حتی بعضی مدل ها مادون قرمز هم دارند

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    من که گوشی بدون کارت حافظه و باتری قابل تعویض نمیگیرم
    مشکل پایین اومدن سرعت با کارت حافظه بر میگرده به اونجایی که اپ ها رو روی کارت حافظه نصب میکنند

    بهترین کار نصب نرم افزار رو حافظه گوشیه و انتقال فایل های شخصی به کارت حافظه.
    چون با یه حرکت تمام فایل های شخصیتون رو از گوشی بر میدارین و چون چیزی رو حافظه گوشی نمیمونه حتی گوشیتون و رد کنید کسی نمیتونه چیزی و بازیابی کنه

    وقتی اندروید مثل ویندوز فون و ای او اس امن بشه برداشتن کارت حافظه مهم نیست
    فعلا دم لومیا ۱۵۲۰ و نوت ۴ گرم که این قابلیت و بهم دادند ^_^

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی