ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درخواست سامسونگ برای برگزاری دادگاه تجدید نظر رد شد

درخواست سامسونگ برگزاری دادگاه تجدید نظر در مورد حکم پرداخت غرامت این شرکت به اپل، رد شد. این خبر بدی است که درست پس از آغاز عرضه تلفن های هوشمند گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۰

درخواست سامسونگ برگزاری دادگاه تجدید نظر در مورد حکم پرداخت غرامت این شرکت به اپل، رد شد. این خبر بدی است که درست پس از آغاز عرضه تلفن های هوشمند گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، کام سازنده کره ای را تلخ کرده است.

سامسونگ اعتقاد دارد گروه ۳ نفره قضاتی که پیشتر صحت حکم محکومیت این شرکت را تایید کرده اند دقت لازم را نداشته و لازم است یک دادگاه تجدید نظر فدرال با هیئت منصفه ۱۲ نفره در این مورد تشکیل شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این درخواستی بود که با پشتیبانی شرکت های بزرگ حوزه فناوری آمریکا از جمله گوگل، فیس بوک و اچ پی انجام گرفته بود و اگر با آن موافقیت می شد، دادگاه دوباره باید نقض شدن پتنت های طراحی اپل توسط محصولات سامسونگ را بررسی می کرد.

اما حالا با رد شدن این موضوع، تنها راه باقی مانده برای شرکت کره ای ارجاع به دیوان عالی ایالات متحده است که بالاترین مرجع رسیدگی به شکایات در این کشور به شمار می رود.

سامسونگ و اپل از بزرگترین سازندگان حوزه موبایل هستند که در سالهای اخیر و در مجموع بیش از نیمی از تلفن های هوشمند عرضه شده به بازار را تولید کرده اند، موفقیتی که هیچ شرکتی دست از محافظت از آن نخواهد کشید و همین مورد باعث شده یکی از طولانی ترین پرونده های قضایی تاریخ بین این دو شرکت شکل بگیرد.

سامسونگ به مرور حدود ۳۷۰ میلیون دلار از ۵۴۸ میلیون دلاری که تاکنون به عنوان غرامت برای این شرکت تعیین شده را به اپل پرداخته است، رقمی که فاصله زیادی با خسارت ۲.۲ میلیارد دلاری مورد نظر غول آمریکایی دارد و هردو این شرکت ها تاکنون تلاش کرده اند در دادگاه های تجدید نظر مبلغ آن را افزایش یا کاهش دهند، موردی که در نهایت و با رد درخواست اخیر سامسونگ، تصمیم گیری نهایی در مورد آن به دیوان عالی ایالات متحده بستگی خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • فریدون
    فریدون | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    دیگه همه شرکت ها دارن از اپل تقلید میکنن، تکنولوژی دیگه شده تقلید، ولی عجب داستان هایی دارن این شرکت های بزرگ هم دادگاه میرن هم با هم کار میکنن هم مطرح تر میشن تو بازار جهانی سر این دادگاه بازیاشون

  • مهران م.
    مهران م. | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    بعله... مدیران سامسونگ تیری انداختند در تاریکی! که البته به جایی برخورد نکرد!

  • سینا
    سینا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    به نظر اپل برای تخریب سامسونگ این کار رو میکنه ولی اگه خیلی نقض پتنت هاش براش مهم بود میرفت گلوی هواوی رو میگرفت
    که نه تنها طارحیش رو خیلی شبیه ایفون 6 درست کرده بلکه رابط کاربریش هم کپی کامل از ای او اس کپی شده بود و هیچکسی نمیتونه منکر این موضوع بشه
    این دادگاه فقط به خاطر ضربه زدن با سامسونگه و اپل هرف دیگه ای نداره به نظر من
    ممنون از توجه شما
    ببخشید طولانی شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی