ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رسما تلفن هوشمند تاشوی SM-G9198 را معرفی کرد

فبلت های گلکسی نوت 5 و اس 6 اج+ بالاخره معرفی شدند و در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از این رویداد جهانی نگذشته، دفتر چین سامسونگ در سکوت خبری یک تلفن هوشمند تاشو را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

فبلت های گلکسی نوت 5 و اس 6 اج+ بالاخره معرفی شدند و در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از این رویداد جهانی نگذشته، دفتر چین سامسونگ در سکوت خبری یک تلفن هوشمند تاشو را در این کشور معرفی کرد.

این موبایل SM-G9198 نام دارد و اوایل ماه گذشته میلادی مجوزهای سازمان TENAA (معادل FCC در ایالات متحده آمریکا) را دریافت کرد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

لیست مشخصات این محصول در قیاس با اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA هیچگونه تفاوتی ندارد؛ موبایل تاشوی SM-G9198 دارای یک نمایشگر 3.9 اینچی Super AMOLED است که رزلوشنی برابر با 768 در 1280 پیکسل دارد و همچون تلفن های هوشمند پیشرفته این کمپانی نظیر نوت 5 و گلکسی اس 6 نمایشگر آن مجهز به لایه محافظتی گوریلا گلس 4 شده است.

این موبایل توان پردازشی اش را از چیپست شش هسته ای اسنپدراگون 808 کوالکام دریافت می کند که دو گیگابایت رم را در خود جای داده است و به همین خاطر می توان SM-G9198 را قدرتمندترین موبایل تاشوی دنیا تا به امروز خواند.

از دیگر امکانات تلفن هوشمند جدید سامسونگ می توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز  f/1.9، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء، بهره مندی از استاندارد ارتباطی LTE و در نهایت یک باتری 2020 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

در مورد نرم افزار این موبایل هم باید بگوییم که آبنبات چوبی 5.1.1 اندروید از قبل روی آن بارگذاری گردیده که در حال حاضر جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپن سورس گوگل محسوب می گردد.

هنوز مشخص نشده که آیا کمپانی کره ای سازنده این موبایل آن را به خارج از مرزهای آسیا نیز صادر می کند یا خیر، در هر صورت آسیا تنها قاره ای است که موبایل های تاشو همچنان در آن طرفدار دارند.

اگر خاطرتان باشد چندی پیش الجی هم یک موبایل اندرویدی تاشو به نام واین اسمارت را معرفی نمود و در کمال ناباوری اظهار داشت که آن را به بازارهای بین المللی عرضه خواهد کرد اما به نظر نمی آید که سامسونگ در این حوزه قصد تقلید از الجی را داشته باشد.

Samsung-SM-G9198-Android-flip-phone

Samsung-SM-G9198-Android-flip-phone (1)

Samsung-SM-G9198-Android-flip-phone (2)

Samsung-SM-G9198-Android-flip-phone (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • طراح
    طراح | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    گوشی واقعا زیبایی است و قابل انتظاره که عملکرد خوبی داشته باشد. امیدوارم بتوانم یکی از اینها رو داشته باشم

  • alireza
    alireza | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    اگه قیمتش پایین تر از یک ملیون باشه ارزش داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی