ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۵ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت؛ فراموش کاری سامسونگ در مراسمش یا اشتباه کارکنان؟

سامسونگ روز پنج شنبه از گلکسی نوت ۵ و همچنین گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی به عمل آورد. اگرچه امسال در ساخت نوت ۵ از پلاستیک استفاده نشده و مواد اولیه به کار رفته در بدنه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

سامسونگ روز پنج شنبه از گلکسی نوت ۵ و همچنین گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی به عمل آورد. اگرچه امسال در ساخت نوت ۵ از پلاستیک استفاده نشده و مواد اولیه به کار رفته در بدنه آن، شیشه و فلز هستند اما، سامسونگ استفاده از حافظه جانبی و همچنین باتری قابل تعویض را قربانی بهبود طراحی خود کرد.

البته گلکسی اس ۶ نیز با همین شرایط پا به میدان گذاشت اما دست کم کاربر قادر بود انتخاب کند که با پرداخت مبلغ بیشتر، به نمونه ۱۲۸ گیگابایتی آن دست پیدا کند. نوت ۵ اما از چنین نمونه ای نیز محروم است و کاربران صرفا می توانند از سری های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی استفاده کنند. حال اینکه گلکسی نوت اصولا یک موبایل حرفه ای است و مشخصا کاربران حرفه نیز به سراغ آن می روند و نیاز به فضای ذخیره سازی بالا دارند، بحثی جداست.

دیروز اما اتفاق جالبی رخ داده است؛ کارمندان سامسونگ که این موبایل را در سایت رسمی شرکت یاد شده قرار می دهند، به اشتباه نسخه ۱۲۸ گیگابایت نوت ۵ را نیز به ثبت می رسانند در صورتی که خود سامسونگ هنوز چنین موبایلی نساخته است. سپس، وب سایت های خبری فعال در حوزه تکنولوژی نیز به سراغ منبع اصلی [وب سایت اصلی سامسونگ] رفته و خبر داده اند که گویا چنین موبایلی نیز وجود دارد در صورتی که در مراسم اصلی سامسونگ در روز پنج شنبه، چنین نمونه ای معرفی نشده بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برای مثال وب سایت SlashGear پس از مشاهده همین موضوع به قلم فرسایی در مورد مزایای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی پرداخته و ذکر کرده این محصول می تواند برای کاربران حرفه ای که بازی های فراوان داشته و ویدیوهای با کیفیت را به ثبت می رسانند، بسیار مفید است.

از سوی دیگر باید توجه داشت که کیفیت دوربین به کار رفته در موبایل های سامسونگ، واقعا بالاست و ثبت تصاویر 4K باعث می شود تا شاهد پر شدن بسیار سریع حافظه داخلی موبایل باشیم؛ حتی در نمونه های ۶۴ گیگابایتی.

وب سایت The Verge که به این موضوع شک کرده بود، با سخنگوی سامسونگ تماس حاصل کرده و مشخص می شود کارمندان این شرکت از روی عادت خود، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این محصول را در سبد خرید اپراتورهایی به نام Sprint و T-Mobile قرار داده اند.

سخنگوی سامسونگ در این خصوص به The Verge گفته: «نسخه های ۱۲۸ گیگابایت از گلکسی نوت ۵ و همچنین گلکسی اس ۶ اج پلاس در مقطع زمانی فعلی عرضه نمی شوند. گزینه هایی که در وب سایت درج شده بودند، اشتباه هستند و با اطلاعات صحیح به روز رسانی گشته اند.»

اکنون اظهارات جدید سخنگوی سامسونگ باعث شده تا این تصور شکل گیرد که شرکت کره ای، اکنون نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را ارائه نمی دهد اما به احتمال زیاد در یک چهارچوب زمانی دیگر، شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. گویا گلکسی نوت ۵ به این زودی ها قصد ندارد دست از خبر ساز شدن بردارد.

tmoas-w600

atteez (1)-w600

lineup-w600

adsfds-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • احمدM2
    احمدM2 | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    حالا جالبه اینهمه اینجا غر میزنید که چرا 128 گیگ نداره من مطمئنم از 100 نفر یه نفر هم پول نسخه 128 گیگ رو نمیده
    بیشترشون نسخه 32 میخرن یه عده کمتر هم 64
    همچین میگه 4k حافظه رو پر میکنه انگار tv 4k رو همه دارن یا اصلا هیچ کس کمتر از 4k فیلم برداری نمیکنه

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    اینقدر تو سر نبود کارت حافظه نزنین ؟ کی پشتیبانی کارت حافظه میخواد؟ هرکی میخواد یه قاب باتری دار Zerolemon بخرن که هم باتری اضافه میکنه به گوشی هم کارت حافظه ، ماییدین گارو
    اپل هم کارت حافظه نداره، اگه میزاشت میگفتین چرا گذاشته، سرعت میاد پایین ، نداشته میگین چرا نزاشته و این قابلیت خیلی مهمه .

    بدنه پلاستیکی میشه باطری قابل تعویض میگین جنس بدنش اشغاله

    شیشه و فلز یکپارچه میزنه ، اونوقت باز شدن در گوشی میشه یه مزیت!

    تکلیفتون و روشن کنید یا اینوری یا اونوری ‎:D

  • Amir77
    Amir77 | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    این نسخه مطمعن هستم که شکست می خوره تقریبا همون اس ۶ هست.اگه یادتون باشه اس ۵ شکست خورد چون تغییر انچنانی نداشت این نسخه هم ترکیب اس ۶ و نوت ۴ هست بیشتر اس ۶.موبایلی هم مثل نوت که اکثر کاربراش حرفه ای هستن به حافظه ی بالا نیاز داره که این مدل نه sd می خوره نه ۱۲۸ داره.

  • AMINEDGE
    AMINEDGE | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    به اینایی که میان به نفع سامسونگ ترول بازی در میارن آدم فقط میمونه چی بگه :|
    کاری به برند ندارم طرفدار برندی هم نیستم به اون صورت ولی فقط بگم که برخی از شما با کارهاتون نه تنها از برندی که طرفدارش هستید دفاع کردین بلکه اسمشو هم خراب میکنید پیش بقیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی