ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و اطلاعاتی تازه از تلفن هوشمند Meizu MX5 Pro Plus

اوایل این ماه در خبرها ذکر شد که کمپانی Meizu از تولید تلفن هوشمند MX5 Pro خود صرف نظر کرده. این خبر نیز از زبان یکی از مدیران این شرکت مطرح گردید که گفته بود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

اوایل این ماه در خبرها ذکر شد که کمپانی Meizu از تولید تلفن هوشمند MX5 Pro خود صرف نظر کرده. این خبر نیز از زبان یکی از مدیران این شرکت مطرح گردید که گفته بود اسمارت فون یاد شده قرار است با موبایلی از یک سری جدید جایگزین گردد.

حالا اما تعدادی عکس در فضای مجازی منتشر گردیده که محصولی جدید با نام Meizu MX5 Pro Plus را به تصویر می کشند. برخی گمانه زنی ها حکایت از آن دارند که این گجت همراه با چیپست اگزینوس 7420 عرضه می گردد که اگر خاطرتان باشد پیشتر در محصولات کمپانی سازنده اش از جمله گلکسی اس 6، اس 6 اج، نوت 5 و اس 6 اج پلاس نیز به خدمت گرفته شده بود.

اما شایعه دیگر نشان می دهد توان پردازشی پرچمدار جدید این کمپانی چینی را اسنپدراگون 820 تامین خواهد کرد. در هر صورت آنطور که از روی این تصاویر می توان حدس زد، شرکت مورد بحث به زودی یک تلفن هوشمند جدید را معرفی می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در خبرها به گوش رسیده که MX5 Pro Plus با 4 گیگابایت رم LPDDR4 خود دستگاهی بسیار قدرتمند برای انجام همزمان چند وظیفه (مالتی تسکینگ) است و در مورد امکانات تصویری آن هم باید بگوییم که ظاهرا یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده.

موبایل مورد بحث ظاهرا بنچمارک AnTuTu را هم پشت سر گذاشته که متاسفانه نتایج آن در اسکرین شات های منتشر شده خوانا نیستند و شماره مدل را هم نمی شود خواند.

تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد از طریق منبعی به نام @KJuma منتشر گردیده اند که ادعا کرده متعلق به MX5 Pro Plus هستند.

Images-and-benchmark-test-of-the-Meizu-MX5-Pro-Plus-allegedly-leak (1)

Images-and-benchmark-test-of-the-Meizu-MX5-Pro-Plus-allegedly-leak (2)

Images-and-benchmark-test-of-the-Meizu-MX5-Pro-Plus-allegedly-leak

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • رامين
    رامين | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    به به
    يه كپي ديگه از سامسونگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی