ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Zero Latency آشنا شوید؛ نخستین مجموعه تفریحی واقعیت مجازی در جهان

وقتی نام واقعیت مجازی به گوشتان می خورد احتمالا ابزاری را در ذهن تداعی می کنید که باید خریده و در گوشه ای از منزل با آن مشغول شوید، اما سازندگان مجموعه Zero Latency با شما هم عقیده نیستند، اولین ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

وقتی نام واقعیت مجازی به گوشتان می خورد احتمالا ابزاری را در ذهن تداعی می کنید که باید خریده و در گوشه ای از منزل با آن مشغول شوید، اما سازندگان مجموعه Zero Latency با شما هم عقیده نیستند، اولین مجموعه تفریحی واقعیت مجازی که از امروز فعالیت خود را در استرالیا آغاز کرده است.

این مجموعه امکان تجربه هیجان انگیز واقعیت مجازی را برای افراد فراهم می کند، بدون آنکه برای خرید هدست ها و تجهیزات مورد لزوم، به پرداخت هزینه گزاف نیاز باشد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هرچند سازندگان Zero Latency، هدست Oculus Rift DK2 را برای استفاده در مجموعه خود برگزیده اند و تلاش نکرده اند چرخ را از ابتدا اختراع کنند، اما استفاده از این هدست در مجموعه یاد شده کاملا متفاوت از چیزی خواهد بود که می توانید در منزل تجربه کنید، چرا که برای طراحی فضای مورد استفاده در Zero Latency و هماهنگ سازی فناوری های مورد نیاز آن حدود ۳ سال زمان صرف شده است.

zerolatency-3

بازیکنان در این مجموعه ۴۰۰ متر مربع فضای باز برای حرکت در اختیار دارند و ۱۲۹ دوربین Eye پلی استیشن نیز وظیفه تحت نظر گرفتن و ترجمه این حرکات برای کامپیوترهای مورد استفاده توسط بازی را به عهده دارند.

zerolatency-9

این فضای بزرگ یکی از وجه تمایزهای اصلی این مجموعه است که باعث می شود حتی با وجود دسترسی داشتن به ابزارهای مورد نیاز، تجربه چنین تفریحی برای بیشتر کاربران در منزل امکان پذیر نباشد.

علاوه بر هدست ها به هر بازیکن یک سلاح و یک کوله پشتی نیز ارائه می شود که درون آن یک کنسول Alienware Alpha وظیفه رندر کردن محیط گرافیکی پخش شده داخل هدست واقعیت مجازی را (از زاویه دید کاربر) به عهده دارد.

zerolatency-5

گفتنیست بلیط های ورودی این مجموعه با قیمت ۶۵ دلار از سایت Zero Latency قابل خرید هستند و در هر بار، تا ۶ بازیکن می توانند به مدت ۵۰ دقیقه به انجام بازی و کشتن زامبی ها با همکاری یکدیگر بپردازند.

در پایان می توانید ویدیوی معرفی و تصاویر بیشتری از مجموعه Zero Latency را مشاهده نمایید.

SAM_0131

SAM_0081

zerolatency-2

SAM_0087

SAM_0117

SAM_0124

SAM_0120

zerolatency-7

gun_web

zerolatency-1

SAM_0064

SAM_0067

0_480_640_0_70_-Features-DSCF3775 copy

zero-latency (1)

1200_640_1000
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آیدین
    آیدین | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    65 دلار برا 50 دیقه زیاده یکم ولی برا مثن 2 ساعت میشه گفت خیلی خوب و عالیه . اگه همین اتاق رو به سبک فایت یارد درست کنن و دو تیم مقابل هم بتونن بازی کنن عالی میشه .

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    کاشکی چنین چیزی توسعه داده بشه تا بشه با پلتفرم های ارزان تری مثل گوگل کاردبورد اونو پیاده سازیش کرد و شاهد چنین چیزی در اکثر مراکز تفریحی (مثل شهر بازی ها) باشیم...

  • ali
    ali | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    اگه اونا زندگی میکنن ما داریم چ غلطی میکنیم:|

    • elo
      elo | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      اوج بدبختی وقتی میبینی که وقتی می خوای تو یه سایت اخبار تکنولوژی کامنت بزاری نیاز به تایید داره :/

مطالب پیشنهادی