ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تا سال 2020 میلادی، 40 درصد از بازار ساعت های اعلا به اپل واچ تعلق می گیرد

آیا ساعت های هوشمندی نظیر اپل واچ می توانند عاقبت نیاز به انواع سنتی این دستگاه ها را رفع کنند؟ مدیر عامل شرکتی به نام  Fossil اخیرا اظهار داشته که شاید اسمارت واچ های امروزی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

آیا ساعت های هوشمندی نظیر اپل واچ می توانند عاقبت نیاز به انواع سنتی این دستگاه ها را رفع کنند؟ مدیر عامل شرکتی به نام  Fossil اخیرا اظهار داشته که شاید اسمارت واچ های امروزی آن دستگاه هایی نیستند که بشر به آنها نیاز دارد و در عوض به انواعی هوشمندتر نیاز است که از نظر کارایی در سطح پیشرفته تری قرار داشته باشند.

حالا براساس گزارش جدیدی که از سوی سایت بیزنس اینسایدر منتشر گردیده، تا سال 2020 میلادی، اپل واچ 40 درصد از سهم بازار ساعت های اعلا و پیشرفته بازار جهانی را به خود اختصاص خواهد داد.

در نظر داشته باشید که در این گزارش حرفی از ساعت های هوشمند به میان نیامده و در عوض صرفا از کلمه ساعت استفاده گردیده. از طرف دیگر کاربرد واژه «اعلا» نیز نشان می دهد که اپل واچ حتی به بازار ساعت های سنتی نیز دست درازی خواهد کرد و سهم آن را نیز به خود اختصاص می دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البه این بدان معنا نیست که اپل واچ جای ساعت 15 هزار دلاری رولکس را خواهد گرفت بلکه منظور ساعت های اقتصادی بازار هستند که به راحتی جای خود را به محصول اپل خواهند داد.

در این گزارش ذکر شده: «چنانچه قیمت پایین تر 350 دلاری را برای گروه ساعت های لوکس در نظر بگیریم و اپل واچ را هم در این دسته جای دهیم، آنگاه ساعت های مچی سنتی 60 درصد از بازار را در اختیار می گیرند، در حالی که 40 درصد باقی مانده از آن اپل واچ خواهد بود.»

این پیش بینی به نوبه خود بسیار جالب توجه است و باید همچنان منتظر ماند و دید که آیا رنگ واقعیت به خود می گیرد یا خیر. در هر صورت، آنطور که به نظر می آید اپل واچ تاکنون پیش بینی های شرکت سازنده اش را به حقیقت بدل کرده اما با در نظر داشتن این نکته که فعلا نسخه اولیه این محصول به بازار رسیده، شاید بهتر آن باشد که کمپانی سازنده راهی برای بهبود هرچه بیشتر آن و در نتیجه جذب مشتریان بیشتر برایش بیابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • MusText.com
    MusText.com | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    محصولات اپل هم شده معیاری واسه ی نشون دادن شخصیت،هر کی میخواد بگه من خاص ــَم میره سریع یه ایفون میگیره در صورتی که طرف اسم سیستم عاملش رو هم بلد نیست و این وسطه یه سریا خوب ماهی گیری میکنند
    جیلبریک 30 هزار تومن
    بلوتوث 40 هزارتومن
    اپل آیدی 20 هزار تومن
    و الی آخر

  • آتبین
    آتبین | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    شتر در خواب بیند پنبه دانه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی