ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مسافر مکعبی؛ معرفی بازی Cube Jump

در میان توسعه دهندگان بازی های موبایل، کچ اپ یکی از فعال ترین استودیوهاست؛ بازی هایش همیشه سرگرم کننده و اعتیادآورند و افراد در هر سن و سالی که باشند با آنها ارتباط برقرار می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

در میان توسعه دهندگان بازی های موبایل، کچ اپ یکی از فعال ترین استودیوهاست؛ بازی هایش همیشه سرگرم کننده و اعتیادآورند و افراد در هر سن و سالی که باشند با آنها ارتباط برقرار می کنند.

Cube Jump یکی دیگر از بازی های خلاقانه این استودیوست که کنترل یک مکعب را به دستانتان می سپارد؛ مکعبی که مسافر فضاست و برای رسیدن به مقصدش مسیر خطرناکی پیش رو دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مثل تمام بازی های کچ اپ، Cube Jump هم یک بازی رکوردی است و در آن ثبت بالاترین امتیاز در جدول رده بندی حرف اول را می زند. اما اگر فکر می کنید که رکوردزنی در این بازی کار آسانی است، باید بگوییم که اشتباه می کنید.

Cube Jump 2

Cube Jump بدون شک یکی از سخت ترین بازی هایی است که کچ اپ تاکنون منتشر کرده. برای هدایت مکعب به بیشتر از یک انگشت احتیاج نیست، اما برای پرش صحیح روی سکوهای در حال تردد باید یک جفت چشم اضافی هم قرض بگیرید!

سکوها مثل ماشین هایی در اتوبان به سرعت در حال تردد هستند، بنابراین وقتی روی یکی از آنها پریدید زمان زیادی برای پرش به دیگری ندارید. از این بابت می توان گفت که Cube Jump مکانیزم گیم پلی خود را را از بازی Crossy Road الگو گرفته و فقط در اتمسفری متفاوت آن را تکرار کرده است.

در این پرش ها، آیتم هایی مثل مکعب و الماس هم وجود دارند که با جمع آوری آنها می توانید کاراکترهای جدید آزاد کنید و امتیازات خود را بالاتر ببرید.

Cube Jump برای پلتفرم های اندروید و iOS طراحی شده و با گیم پلی ساده اما اعتیادآورش می تواند انتخاب خوبی برای سرگرمی آخر هفته های شما باشد.

Cube Jump

Cube Jump

سازنده: Ketchapp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 58.8 / 24 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    به نظر میرسه برخی از بازی ها و اپ هایی که از یک شرکت خاص در دیجیاتو معرفی میشه صرفا جنبه تبلیغاتی داره

  • m. masoud
    m. masoud | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    من بیشتر از بازی های مرحله ای خوشم میاد. بازیکن تو بازی پیش میره

  • علی
    علی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    حالم از این بازیای شرکت کچاپ بهم میخوره

مطالب پیشنهادی