ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6 اس در چالش بنچمارک Geekbench و درز مشخصات احتمالی آن

طبق شایعات، نمونه اولیه ای از آیفون 6 اس بنچمارک Geekbench را پشت سر گذاشته است. این محصول که از چیپست سه هسته ای Apple A9 بهره می برد در تست تک هسته ای امتیاز 1811 و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

طبق شایعات، نمونه اولیه ای از آیفون 6 اس بنچمارک Geekbench را پشت سر گذاشته است. این محصول که از چیپست سه هسته ای Apple A9 بهره می برد در تست تک هسته ای امتیاز 1811 و در حالت چند هسته ای، امتیاز 4577 را دریافت کرد.

این رقم بسیاری از موبایل های اندرویدی نظیر One M9 اچ تی سی را از میدان به در می کند چراکه پرچمدار کنونی این شرکت تایوانی در تست عملکرد تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازهای 1232 و 3587 را به خود اختصاص داده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

عملکرد نمونه اولیه آیفون 6 اس در وضعیت چند هسته ای همچنین بالاتر از گلکسی اس 6 اج سامسونگ بود چراکه پرچمدار این کمپانی کره ای نتوانست امتیازی بالاتر از 1492 را در بنچمارک Geekbench به دست آورد.

البته در نظر داشته باشید که مقایسه نتایج بنچمارک تلفن های هوشمند مختلف تنها در صورت برابری همه شرایط، درست است و در غیر اینصورت نتایج این نوع مقایسه ها قابل استناد نخواهند بود.

در این بنچمارک همچنین مشخص گردید که آیفون جدید دارای دو گیگابایت رم خواهد بود که با گمانه زنی های قبلی کاملا مطابقت دارد، با این همه چندی پیش نتایج مربوط به تست دیگری از این دستگاه منتشر گردید که خبر از وجود یک گیگابایت رم را برای آن می داد.

بنچمارک آیفون 6 اس

Alleged-Apple-iPhone-6s-prototype-is-benchmarked

 

بنچمارک HTC One M9

HTC-One-M9-goes-through-Geekbench...

 

بنچمارک گلکسی اس 6 اج

as-does-the-Samsung-Galaxy-S6-edge

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • احسان
    احسان | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    تو بخش چند هسته ای حدود 500 تا کمتر از اس 6 داره
    و این یعنی در استفاده سنگین از دستگاه سرعت کمتری نسبت به اس 6 داره،ولی درسته توی عملیات های سبک و عادی از چیپست سامسونگ جلوتره

  • ramtin
    ramtin | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    فکر کنم بعد از دیدن این بنچمارک . سامسونگ از اینکه از پردازنده 7422 در نوت 5 استفاده نکرد پشیمون بشه . البته مطمعنا دلایلی داشته که از همون پردازنده اس 6 در نوت 5 استفاده کرده .
    ولی خب من با اس 6 کار کردم و باید بگم که خیلی سرعتش خوب شده ولی هنوز توی باز کردن گالری کندتر از ایفون عمل میکنه و لی تو بقیه موارد مساوی یا حتی ی مقدار بهتر کار میکنه در هر حال به نظرم دیگه به اندازه کافی پردازنده ها ب تکامل رسیدن و باید شرکت ها روی باتری بیشتر کار کنن .

  • google_user_127
    google_user_127 | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    یاد ژیان ۳ سیلندر افتادم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی