ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

این حلقه می تواند کنترلر جدیدی برای بازی ها باشد

تصویری که در بالا می بینید، یک حلقه هوشمند است و می تواند در آینده ای نزدیک اعجاب انگیز باشد. خیر، این حلقه شما را غیب نخواهد کرد و سائورون و اسمیگل هم به دنبال ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۲۰

تصویری که در بالا می بینید، یک حلقه هوشمند است و می تواند در آینده ای نزدیک اعجاب انگیز باشد. خیر، این حلقه شما را غیب نخواهد کرد و سائورون و اسمیگل هم به دنبال آن نیستند اما قادر است در کنترل کردن بازی ها به کارتان آید.

پروژه حلقه Talon که یک کنترلر بازی است، توسط شرکت Titanium Falcon در حال برنامه ریزی و ساخت است. دستگاه بلوتوثی مذکور می تواند به کنسول های بازی، تلفن های همراه و تبلت ها یا حتی کامپیوتر و هدست واقعیت مجازی شما وصل شود.

کمپانی تیتانیوم فالکون می گوید سنسورهای این حلقه 9 محوره هستند و در جهات مختلف، فرامین متنوعی صادر می کنند. البته دو دکمه دکمه برای فشردن نیز روی این حلقه تعبیه شده. با توجه به قطر یک انگشت می توان متوجه شد که این حلقه ی جادویی چندان هم بزرگ و زمخت نیست.

این شرکت قصد دارد با جمع آوری مبلغ 300 هزار دلار در کمپین مخصوصی این محصول را به تولید انبوه برساند. اگر از همین حالا به دنبال این محصول هستید، باید تقریبا 100 دلار ناقابل کنار بگذارید. Guo Juan، مدیرعامل شرکت مذکور می گوید این محصول به گونه ای طراحی شده که در هر حالتی می توان از آن استفاده نمود، چه در حالت استراحت، چه زمانی که در اتوبوس هستید و چه زمانی که می دوید، در همه حال می توانید به بازی کردن ادامه دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Positron5
    Positron5 | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    این خبر به نظرتون یکم قدیمی نیست ؟؟
    سرعتتون خیلی کند شده . خبر هایی که اینجا میخونم سه چهار روز بعضی ها چند هفته پیش مثل مقاله ی در مورد اینکه چرا گوگل باید از ویندوز 10 بترسد .

  • (mehran(suger man
    (mehran(suger man | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    دیگه چه کاریه موقع دویدنم بازی کنی :\\

مطالب پیشنهادی