ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در حال توسعه یک آیفون ۵ اینچی است [شایعه]

به شهریور ماه، زمان معرفی سالانه آیفون نزدیک می شویم و اکنون کاربران این تلفن هوشمند می دانند که امسال نباید انتظار تغییرات ظاهری را داشته باشند. در ماه آینده اپل آیفون 6S و 6S پلاس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

به شهریور ماه، زمان معرفی سالانه آیفون نزدیک می شویم و اکنون کاربران این تلفن هوشمند می دانند که امسال نباید انتظار تغییرات ظاهری را داشته باشند. در ماه آینده اپل آیفون 6S و 6S پلاس را معرفی خواهد کرد که مشخصا طراحی مشابهی با نمونه پیشین دارند.

این در حالیست که اکنون یکی از منابع داخلی کمپانی فاکسکان ادعا دارد اپل در حال توسعه یک آیفون ۵ اینچی است.

این منبع داخلی که از کمپانی فاکسکان چنین گزارشی را ارسال کرده همچنین ادعا می کند که امسال، دوربین جلوی آیفون ها به ۸ مگاپیکسل ارتقا پیدا خواهد کرد. این بخش از شایعه، به علت آنکه پیشتر شنیده بودیم که دوربین اصلی آیفون به ۱۲ مگاپیکسل افزایش پیدا خواهد کرد، اندکی قابل پذیرش است اما در خصوص نمونه ۵ اینچی، تا کنون هیچ منبع دیگری حتی در مورد این موضوع سخنی به میان نیاورده بود.

باید اشاره داشت که حتی منابع داخلی اپل و افراد مشهوری که به فاش کردن اطلاعات موبایل ها پیش از معرفی رسمی آنها مشغول هستند نیز هنوز در این خصوص هیچ اظهار نظری نداشته اند. تا کنون صرفا شنیده بودیم که آیفون 6C در سال جاری رونمایی نخواهد شد و عرضه آن به سال ۲۰۱۶ موکول شده است. باید دید در روزهای آینده، این شایعه از سوی دیگران تایید شده و ابعاد گسترده تری خواهد یافت یا به دست فراموشی سپرده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    دعوا نکنید

  • genius
    genius | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    یعنی کلا فلسفه چینی جابز مرحوم برای صفحه نمایش کوچک و عدم دلچسب بودن گجتهایی با صفحه نمایش بزرگ تو این یکی دو سال اخیر بدجوری توسط اپلیها لگدمال شد و رفت!!
    اپلیها چرا رو حرفاشون نمیمونن اگه راست میگن که پیشتاز فناوری اند؟!

  • parsamps
    parsamps | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    جالب میشه... اینو در نظر داشته باشید همین کمپانی میگفت بیشتر از ۴ اینچ غیر استاندارده و با یه دست نمیشه کار کرد... با اینکه سایز ۵ قطعب نیست به اینم توجه کنید که با وجود سایز های ۴.۷ و ۵.۵ این سایز دور از ذهنه چون کسی که میخواد با یه دست کار کنه ۴.۷ میگیره و کسی که صفحه بزرگ میخواد ۵.۶

    • HM-ROYAL
      HM-ROYAL | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

      والا من تابحال همچین چیزی از کمپانی اپل نشنیده ام که بگه ما گوشی با سایز بزرگ به دلایلی نمیزنیم همینطور درباره عدم استفاده از رزولوشن بالاتر گرچه ppi 400 -500 تفاوت زیادی با 324 نداره یکسلها اینقدر ریز هستند که قابل تشخیص نیستند . اگه بخواد از رزولوشن غیر متعارف استفاده کنه تو اپلیکیشنها به مشکل میخوره پس مجبوره که از رزولوشنهای استاندارد استفاده کنه
      هر حرفی گفته شده مربوط به حرفهای فن های اپله نه کمپانی اپل
      اپل تا بحال انواع و اقسام دیوایسها با سایز ها مختلف رو تولید کرده و هیچ محدودتی برای سایز و رزولوشن در نظر نگرفته ملا" imacهای جدید قراره با رزولوشن 8k عرضه بشه یا مثلا" رزولوشن مکبوک ایر رتیا و مکبوک پرو ، آیپد
      ولی رزولوشنهای بالا مثلا" 4k, 2k جایش تو لپتاپ و تلویزیونهای بزرگ ، مکبوک و imac است تا گوشی 5 اینچی!!
      کار کردن با یک دست با گوشی های زیر 4.7 اینچ مخصوصا" 4 و 3.5 اینچ خیلی راحته هر چه سایز گوشی بالاتر میره کارکردن با آن با یک دست سختتر میشه .

      • اشکان
        اشکان | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

        خُب شما نشنیدی دلیل نمیشه نگفته باشن. یه تحقیق کوچیک بکنید قبل از اینکه اینجوری با اطمینان بگین.
        بعدشم چرا مغلطه میکنید؟ رزولوشن و iMac چه ربطی به حرف ایشون داره؟

  • اشکان
    اشکان | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    به نظرم اگه سایز گوشی و فبلتش رو یکم بزرگتر کنه، مثلا مثل همین شایعه گوشیش بشه 5، فبلتش هم 5.7 تا 6، در عوض یه سایز سومی هم اضافه کنه مثلا 4 تا 4.3 اینچ، بهتره.

مطالب پیشنهادی