ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خدمات گوگل Hangouts صاحب یک دامنه اختصاصی شد

دیگر برای استفاده از خدمات گفتگوی ویدیویی و پیغام رسانی گوگل، لازم نیست اعماق حساب +Google یا Gmail خود را برای یافتن Hangouts شخم بزنید، چرا که این سرویس از امروز صاحب یک دامنه اینترنتی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

دیگر برای استفاده از خدمات گفتگوی ویدیویی و پیغام رسانی گوگل، لازم نیست اعماق حساب +Google یا Gmail خود را برای یافتن Hangouts شخم بزنید، چرا که این سرویس از امروز صاحب یک دامنه اینترنتی اختصاصی شده است.

طراحی این صفحه به شکلی است که ۳ کاربرد اصلی و اساسی Hangouts یعنی پیام رسانی، تماس صوتی و مکالمه تصویری را با دکمه های بزرگ و به سادگی در اختیار کاربر قرار می دهد، طراحی تازه ای که دسترسی به امکانات و استفاده از این سرویس را ساده تر می کند.

در ماه های اخیر طراحی و عملکرد اپلیکیشن این سرویس برای بهینه شدن آن روی پلتفرم های مختلف از جمله مک او اس، اندروید، کروم باکس و اندروید Wear بروزرسانی شده و اکنون با اختصاص این دامنه تازه به سرویس Hangouts به نظر می رسد گوگل حسابی ویژه بر روی این بخش از خدمات خود باز کرده و برنامه بلند مدتی برای گسترش استفاده و افزایش کارایی های آن دارد.

در هر حال نباید فراموش کرد هر کاربری که یک حساب گوگل داشته باشد کاربر بلقوه خدمات Hangouts هم محسوب می شود و به سادگی می تواند با استفاده از حساب کاربری خود از این سرویس استفاده کند.

چنین پتانسیلی است که میزان توجه گوگل به این بخش از خدمات خود را توجیه می کند، پتانسیلی که سازنده سعی دارد با هرچه ساده تر و در دسترس تر کردن خدماتش آن را فعال کرده و کاری کند که هر کاربر عادی گوگل به یکی از کاربران Hangouts نیز تبدیل شود، روندی مشابه آنچه فیس بوک هم تلاش دارد با انجام آن و رفع موارد دست و پا گیر، برای سرویس پیام رسان خود رقم زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • - RefreSh -
    - RefreSh - | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    هنگ اوت یکی از اولیا تو بخش پیام رسانها بود ولی خیلی تو نحوه در دسترس قرار دادنش اشتباه داشت گوگل به نظرم

  • Siamak Gol...چطور از علی اکسپرس خرید کنم؟ وانپلاس۲
    Siamak Gol...چطور از علی اکسپرس خرید کنم؟ وانپلاس۲ | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    عالیه...
    چرا سرویسِ چتش کادرِ کوچیک کناره صفحس؟؟؟ سایت های تلـگرام و واتـساپ تمام صفحه ان و جالب تره و حتما نیاز نیست خودت بزرگ کنی.. :||| آخه سایته پیام رسـان تنها کارش همینه..
    سایتِ قشنگی داره.. به اون گوسـپند ! ها هم حسِ خوبی دارم... عکسِ برایان متیش :|
    ولی مشکل اینجاست که اول باید تلـگرام قیـلتر بشه بعد ما میریم هنـگوتس!
    ...
    آلبـومِ مرتضی پاشـایی: اسـمش عشـقه.. the name is love !!

مطالب پیشنهادی