ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار اطلاعاتی تازه از مشخصات فنی تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی

کمی پیش تر و در طی امروز برخی از وبسایت ها و منابع گوناگون خبر دادند که تلفن هوشمند Mi 5 از شیائومی توانسته به امتیاز قابل توجه ۷۳.۰۷۵ در بنچ مارک AnTuTu دست پیدا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

کمی پیش تر و در طی امروز برخی از وبسایت ها و منابع گوناگون خبر دادند که تلفن هوشمند Mi 5 از شیائومی توانسته به امتیاز قابل توجه ۷۳.۰۷۵ در بنچ مارک AnTuTu دست پیدا کند و حالا نیز فهرستی از مشخصه های سخت افزاری آن به اینترنت راه یافته است.

جهت آگاهی از این ویژگی ها و به دست آوردن شناخت بهتر از پرچمدار بعدی کمپانی چینی مورد بحث، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق شنیده ها و اطلاعات موجود اکنون گفته می شود اسمارت فون Mi 5 به نمایشگری ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده که تراکم پیکسلی معادل ۵۵۴ppi را ارائه می نماید.

چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۴ گیگابایت حافظه ی رم نیز نقش قلب تپنده ی این محصول را داشته و به آن قدرت می بخشند و از دیگر مشخصه هایش هم می توان به ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی غیر قابل افزایش، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلش دو گانه LED و اسکنر اثر انگشتی که در قسمت پشت بدنه تعبیه گشته اشاره نمود.

ضمناً شیائومی در مهم ترین دستاورد آتی اش به سراغ بهره گیری از USB-C رفته و باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی به همراه اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری MIUI 7 را در آن به کار بسته تا بتواند حسابی حواس همگان را معطوف اش نماید.

ناگفته نماند که انتظار می رود دیوایس مورد بحث ضخامتی برابر یا در حدود ۵.۷ میلی متر داشته باشد و شرکت تولید کننده اش قیمتی کمتر از ۴۰۰ دلار را برای آن در نظر بگیرد. همچنین دور از ذهن نیست که چینی ها نمونه ی بزرگتری از همین موبایل با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و دوربین های ۲۴ و ۱۳ مگاپیکسلی را نیز در دست توسعه داشته باشند و بخواهند آن را با نام Mi 5 Plus راهی بازار نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • مجتبی
    مجتبی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    من خودم یه شیایومی ردمی 3 گرفتم چهار روزه
    نه هنگ نه لگ نه هیچی

    ولی رامم چینه کل نرم افزاراشم چینی بدون هیچ اثری از گوگل

    ولی خیلی راحت با یه سرچ تونستم گوگل اپ منیجر و گوگل فریم ورک و... رو نصب کنم
    الان هم اکانت گوگلم روشه هم گوگلی پلی هم گوگل سرویس

    تو فروم شیایومی توضیحاتشو نوشته

    هرکی هم شک داره بیاد حضوری نشونش بدم چطور روی رام چینی گوگلی جات رو بالا اوردم

    یه ضعف فقط داره اونم تو بعضی ستینگ ها مثل انتخاب زنگ میری تا لود میکنه آهنگهای آنلاین جدید و چینی و رو منو اون صفحه چینی میشه همین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی