ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مأموریت نجات کروما؛ معرفی بازی The Path To Luma

سازنده عنوان موفق Horn، به تازگی و با همکاری شرکت NRG که یکی از سردمداران تولید انرژی پاک در دنیاست، یک بازی فکری چالش برانگیز با پیامی زیبا را برای موبایل گیمرها عرضه کرده. The Path ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

سازنده عنوان موفق Horn، به تازگی و با همکاری شرکت NRG که یکی از سردمداران تولید انرژی پاک در دنیاست، یک بازی فکری چالش برانگیز با پیامی زیبا را برای موبایل گیمرها عرضه کرده.

The Path To Luma داستان روبات انسان نمایی به نام سم را روایت می کند؛ قهرمانی از تمدن رو به نابودی کروما که برای جستجو و استخراج انرژی پاک، بیست سیاره در حال فروپاشی را در می نوردد تا با تأمین انرژی و نجات ساکنان آنها از نابودی، دوباره زندگی را به مردمان خود بازگرداند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

همانطور که گفتیم، The Path To Luma یک عنوان فکری است و کار شما در 20 سیاره بازی، حل معماهایی است که در نهایت منجر به استخراج انرژی های پاک و تجدیدپذیر می شوند.

به عنوان مثال برای استفاده از انرژی خورشید می بایست با تغییر زاویه سیاره، آن را در صفحه ای به نام Solar Spear به دام بیندازید. برای تولید برق از انرژی باد، باید توربین ها را در مسیر وزش آن تنظیم کنید و برای تأمین سوخت، از هیدروژن مولکول های آب در سطح سیاره بهره ببرید.

The Path To Luma 2

وقتی که تمام معماهای یک سیاره را حل کردید، زندگی دوباره به سطح آن بازخواهد گشت؛ چراغ خانه ها دوباره روشن می شوند، آب کثیف و تیره رودخانه مجددا آبی و زلال خواهد شد و سیاره از زوال و نابودی نجات خواهد یافت.

حل معماهای The Path To Luma کار بسیار لذت بخشی است و کنترل ساده و یک انگشتی، گرافیک منحصر به فرد و موزیک دلنشین بازی بر این لذت افزوده اند. فارغ از این گیم پلی و گرافیک عالی، بازی پیام زیبایی را هم منتقل می کند و آن هم استفاده از انرژی های پاک و تجدیدپذیر به جای سوخت های فسیلی است. البته جنبه تبلیغاتی این پیام برای شرکت NRG را هم نمی توان نادیده گرفت!

The Path To Luma به طور رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده و به هیچ عنوان در آن با تبلیغات و پرداخت های درون برنامه ای مواجه نمی شوید. اگر به بازی های فکری علاقه مند هستید، شک نکنید The Path To Luma می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما در این روزها باشد.

The Path To Luma

The Path To Luma

سازنده: .NRG Energy, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 235 / 208 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • parsamps
    parsamps | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    دیجیاتو امکان ساین این رو تو اپیکیشن موبایل هم بزار... هرکی موافقه لایک کنه

    • H A M E D
      H A M E D | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

      اینقدر درخواست دادیم و جواب ندادن دیگه بیخیال شدیم

مطالب پیشنهادی