ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک ۳ تلفن هوشمند 4G جدید معرفی کرد

پاناسونیک در بازار تلفن های هوشمند هرگز نتوانست موفقیت تلویزیون ها و دوربین های خود را تکرار کند و در سال ۲۰۱۳ نیز این بازار را رها کرد، اما مدتی است با ساخت موبایل هایی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

پاناسونیک در بازار تلفن های هوشمند هرگز نتوانست موفقیت تلویزیون ها و دوربین های خود را تکرار کند و در سال ۲۰۱۳ نیز این بازار را رها کرد، اما مدتی است با ساخت موبایل هایی مثل P55 Novo و Eluga U2 تلاش می کند دوباره شانس خود را در این زمینه آزمایش کند.

این تولید کننده ژاپنی اکنون ۳ تلفن هوشمند جدید معرفی کرده که هر ۳ آنها از ۲ سیم کارت و شبکه 4G پشتیبانی می کنند، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا با این محصولات آشنا شویم.

تلفن هوشمند ۵.۵ اینچی Eluga L2 بزرگترین مدل معرفی شده است که هرچند ضخامت ۸.۶ میلی متری و وزن ۱۵۸ گرمی در مقایسه با اندازه و قیمت محصول، آن را به مدل جذابی تبدیل کرده است.

هرچند به نظر می رسد برای رسیدن به این اندازه باتری دستگاه فدا شده باشد چرا که تامین نیروی نمایشگر عظیم الجثه این محصول بر عهده یک باتری با ظرفیت تنها ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت گذاشته شده است.

این تلفن هوشمند به یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو مجهز است و ظرفیت حافظه داخلی نیز تنها ۸ گیگابایت درنظر گرفته شده که البته قابل افزایش است. Eluga L2 همچنین به یک چیپست ۱.۲ گیگاهرتزی ۴ هسته ای اسنپدراگون به همراه یک گیگابایت حافظه رم مجهز است.

این محصول با قیمت ۲۲۲ دلار و در ۲ رنگ خاکستری و مشکی به بازار عرضه خواهد شد، اما جنس بدنه این ۲ رنگ متفاوت است و یکی صاف و دیگری به شکل طرح دار ساخته شده است.

panasonic_eluga_l2 (1)

مدل بعدی Eluga I2 نام دارد، تلفن هوشمندی که به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل مجهز است. این محصول وزنی ۱۳۵ گرمی و ضخامتی ۸.۸ میلی متری دارد و ظرفیت باتری آن هم ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که باز هم به نسب اندازه دستگاه، میزان آن کم به نظر می رسد.

دوربین های این محصول هم مثل مدل قبلی ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند اما چیپست آن یک مدل ۴ هسته ای ضعیف تر با ۱ گیگاهرتز قدرت پردازش و حافظه رم ۱ گیگابایتی است.

این مدل هرچند با ۱۸۴ دلار به نسبت محصول قبلی ارزان تر است، اما تنوع رنگ بیشتری ارائه می کند و قرار است در رنگهای نقره ای متالیک، طلایی متالیک و خاکستری متالیک به بازار عرضه شود.

panasonic_eluga_i2

ارزان ترین مدل عرضه شده نیز Eluga T45 است که به نمایشگری ۴.۵ اینچی و باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است، اما با وجود کوچکتر بودن، ضخامت آن به ۹.۵ میلی متر افزایش پیدا کرده است.

دوربین پشتی این محصول ۵ مگاپیکسلی است اما دوربین جلوی آن تنها ۰.۳ مگاپیکسل دارد، این تلفن هوشمند همچنین به ۸ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش و چیپستی ۴ هسته ای مشابه مدل پیشین با ۱ گیگاهرتز قدرت و ۱ گیگابایت حافظه رم مجهز است و قیمت آن نیز ۱۵۵ دلار در نظر گرفته شده است.

panasonic_t45_4g

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • MR.SIA
    MR.SIA | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    دیگه هر کمپانی شروع کرده داره گوشی میزنه دیگه مونده شرت کشت سازی شاسکول و برادران بیاد گوشی بزنه

  • Saeed-nz
    Saeed-nz | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    پاناسونیک پدر صنعت الکترونیک ژاپن با اون عظمتش اونوقت میای به پاناسونیک میگی همه؟ پاناسونیک یعنی کیفیته خالص و ناب،زمانی که شرکتایی مثل پاناسونیک و سونی بار تکنولوژی دنیا رو به دوش میکشیدن و جلو میبردن شرکتای چینی کره ای هنوز جک جونور میخوردن(توهین نیست!!!! همین الانم میخورن اگه میخواین هزارتا منبع براتون میارم از سوسک گرفته تا گربه و عنکبوت و موش،...)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی