ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی دو اسپیکر بلوتوث جدید را در نمایشگاه IFA معرفی می کند

نمایشگاه IFA از دهم شهریور ماه آغاز می گردد و از حالا خبرهای مرتبط با آن شروع شده اند. ال جی در این نمایشگاه قصد دارد تا دو مدل متفاوت اسپیکر بلوتوث را معرفی کند که از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

نمایشگاه IFA از دهم شهریور ماه آغاز می گردد و از حالا خبرهای مرتبط با آن شروع شده اند. ال جی در این نمایشگاه قصد دارد تا دو مدل متفاوت اسپیکر بلوتوث را معرفی کند که از حالا تصاویر مربوط به آنها را در اختیار رسانه ها قرار داده؛ محصولاتی که مشخصات دقیق آنها در برلین مشخص خواهند شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

gsmarena_002 (2)-w600

اسپیکر استوانه ای شکل، SoundPop 360 نام دارد و صدایی همه جانبه را در اختیار کاربر قرار می دهد. ال جی وعده داده که این اسپیکر می تواند تا ۲۰ ساعت برای شما به پخش موسیقی بپردازد.

gsmarena_003 (2)-w600

اسپیکر دیگر اما Music Flow P5 نام دارد که ظاهرش، شما را یاد یک رادیوی رومیزی کوچک می اندازد. ال جی همچنین مدعی است که باتری این محصول نیز می تواند اجازه پخش ۱۵ ساعت موسیقی را بدهد. هر دوی این اسپیکرها شامل قابلیت هایی همچون Auto Music Play، Multi Point و Dual Play هستند.

همانگونه که گفتیم SoundPop 36 و Music Flow P5 هر دو از سوی ال جی در نمایشگاه IFA در معرض دید عموم قرار گرفته و مشخصات دقیق تر آنها نیز اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    مثل شیشه شیر میمونه.

مطالب پیشنهادی