ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Vibe S1 از لنوو اولین موبایل دارای دوربین سلفی دوگانه خواهد بود [شایعه]

Vibe S1 از جمله تلفن های هوشمند معرفی نشده کمپانی لنوو محسوب می شود که در ابتدا انتظار می رفت در MWC 2015 رونمایی گردد؛ که البته این اتفاق هرگز رخ نداد. تا به امروز و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

Vibe S1 از جمله تلفن های هوشمند معرفی نشده کمپانی لنوو محسوب می شود که در ابتدا انتظار می رفت در MWC 2015 رونمایی گردد؛ که البته این اتفاق هرگز رخ نداد.

تا به امروز و به لطف برخی منابع چینی چندین عکس از موبایل مذکور را رویت کرده ایم و می دانیم این دیوایس جهت اخذ مجوزهای لازم به سازمان های مربوطه در سرزمین اژدهای سرخ ارائه شده، اما اکنون برخی از منابع جزئیات تازه و نسبتاً جالبی را در موردش فاش ساخته اند.

با دیجیاتو همراه باشید.

@upleaks، از افشا کنندگان شناخته شده ی اسرار کمپانی های سازنده تلفن های هوشمند، به تازگی در اشتراک توییتر خود و در رابطه با Vibe S1 خبر داده که در قسمت جلویی آن دوربینی دو گانه به کار رفته است.

ضمناً در حال حاضر گمان می رود لنوو این محصول جدید خود را طی ماه آتی و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA معرفی خواهد کرد که در صورت به حقیقت پیوستن چنین موضوعی احتمالاً اولین اسمارت فون مجهز به دوربین دو گانه ی سلفی در جهان به نام همین برند به ثبت خواهد رسید.

گفتنیست مطابق آنچه در تصویر زیرین نیز می توانیم ببینیم، تلفن هوشمند آتی لنوو در قسمت بالایی و سمت راست بخش جلویی دو دوربین را میزبانی می کند که حدس زده می شود یکی از آنها سنسوری ۸ مگاپیکسلی داشته باشد.

از سایر مشخصه های Vibe S1 هم می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED، نمایشگر ۵ اینچی ۱۰۸۰P، دو گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ و اندروید آب نبات چوبی اشاره کرد.

در مورد قیمت و زمان دقیق عرضه ی اسمارت فون یاد شده هنوز حرف خاصی به میان نیامده و لذا فعلاً علاقه مندان باید قدری دیگر نیز منتظر بمانند.

Lenovo-Vibe-S1

Lenovo-Vibe-S1 (1)Lenovo-Vibe-S1 (2) Lenovo-Vibe-S1 (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    امروز تو ی سایت فروش گوشی چینی ی گوشی دیدم مث همین دوتا دوربین 5 مگا پیکسلی با ی فلش جلوش بود اونم برا سلفی فقط خیلی جالب بود

  • Positron5
    Positron5 | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    باید دید الگوریتم ترکیب تصویر این دو دوربین چطوریه
    سنپدراگون 615 هم بد نیست ولی با دو دوربین جلو و یه دوربین عقب یکی قوی تر میزاشتن بهتر بود .
    از کلید های سخت افزاری لنوو اصلا خوشم نمیاد .یه جورایی یاد اون اوایل هوواوی می افتم

مطالب پیشنهادی